15. jan 2006 Følger: 89 Følgere: 109 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Useriøse "købes" annoncer {{forumTopicSubject}}
Jeg må indrømme at jeg er ved at være meget træt af useriøse købere på markedet. Jeg har nu flere gange oplevet at jeg har henvendt mig i en annonce, hvor en søger noget som jeg har. Jeg henvender mig kun hvis jeg har noget som passer på deres søge kriterier, da jeg selv synes at det er træls når folk skriver og ikke har læst det hele igennem.
Og jeg har nu oplevet flere gange på det sidste, at når jeg kommer tilbage til annoncen, er min henvendelse bare slettet, uden nogen kommentar overhovedet. Jeg synes det er noget så frækt når folk giver sig tid til at fortælle hvad man har til salg, når nu man ikke gider selv at søge markedet for det, at henvendelsen så bare bliver slettet uden videre.
Jeg kan da også selv finde på at slette en henvendelse, men så er det fordi det lyser langt væk af at personen ikke har læst min annonce, og jeg gør det kun hvis jeg har skrevet i annoncen, at henvendelser som viser at man ikke har læst annoncen bliver slettet uden videre
Hvad er der blevet af folks høflighed???
Er jeg den eneste der oplever det, eller er der andre?
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 177 Svar: 1.005
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 109 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
Det er sgu da bare træls gang på gang at opleve når man kommer tilbage til en annonce man har henvendt sig i, at så er ens besked bare slettet uden nogen kommentar. For selvfølgelig kan personen ikke købe af mig, det er der jo heller ingen interesse for når beskeden er slettet
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 177 Svar: 1.005
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 109 Heste: 5 Emner: 251 Svar: 1.845
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 1.337
Jeg er også holdt op med at henvende mig i deres "købs" annoncer...for det viser sig jo altid at de forventer at få tingene gratis?? eller vil bytte sig til dem....hvilket jeg så mener de skal skrive i deres annoncer..
Jeg må indrømme at jeg opfatter disse ann som "ønskeseddel"?? og ikke som noget de reelt vil købe..
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
Useriøse "købes" annoncer