{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Sjov men lidt anderledes tur i skoven! {{forumTopicSubject}}

Ja, mig og min søs var i skoven har i formiddags, og det var jo rigtig hyggeligt...

Men der var også en del "uheld" på vejen...

Først fik jeg den vidunderlige idé at ride over en grøft med vand i bunden, men de ville hypserne jo ikke, vi fandt et andet sted at komme over og efter 10 min. overtalling kom min pony da over, men hun valgte at ride mellem to træer med nok 50 cm mellemrum, altså min ankel vente liiiidt forkert..
Så da vi red lidt længere var der EKSTREMT smattet! Men vi kom forbi og red videre, da vi havde redet ca. en halv kilomet længere fandt min søs så ud af at min Pippi (min pony) havde tabt begge bagbens gamasher + hendes dækken var i stykker...
Da vi kom længere op i skoven blev vi stoppet at en skovmand som spurgte efter ridekort, og vi havde selvfølgelig ikke fået købt for det nye år, sur mandse xD

Da vi red tilbage kunne vi kun finde 1 bagbens gamashe, mit tæppe var revet i stykker, min pisk er meget mudret (vi bryugte den til at lede efter gamasher med) og mine dejligt læder støvler har fået ridser smiley XD

Men det var meget sjovt!!

Stavefejl er gratis! XD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gerberit indbygnings toilet løber. Jeg ønsker udskiftning og afkalkning. 750 kr.
  • Reparation vaskemaskine 400 kr.
  • Fikse gammel skabsdør der binder 1.175 kr.
  • Montering af ny køkkenarmatur 1.200 kr.
  • Opsætning af 3 persienner 500 kr.
  • Demontering af gammel induktions kogeplade og montering af ny 998 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov men lidt anderledes tur i skoven!
  • #1   28. feb 2009 Lyder træls med de små "Uheld" ;/
    MEn en tur i skoven er jo altid dejligt smiley

Læderstøvler, ja de nok ikke de bedste at tage på i skoven XD

Vil du høre om min ridetime, på krudtuglen i går ? smiley

• #2   28. feb 2009 Mathilde KH ~ Det ikke et "Farvel" det et "Vi ses" . :
    Det var skønt, men kan jo ligesom ikke rigtig andet end at grine ad det! XD
    Min bedste løsning er jo at jeg skal til Herning og jeg nok "desværre" kommer til at købe noget nyt!

Gerne en lille historie! xD

• #3   28. feb 2009 Flex
    Ja sket er sket : )
    Hvad sagde manden entelig til i ikke havde fået købt kortet ? : )

Det for du smiley
    I går var jeg oppe på min rideskole, og som sædvandlig spurgte jeg om vi ikke kunne få lov at springe. Det fik jeg lov til, og jeg skulle ride på "Min" "Lille" krudtugle Charlie.
    Først var det megt mærkeligt for han var doven smiley Det plejede han aldrig at være, så jeg sadte lidt fart på (Øgninger) Og fik ham vækket lidt.
    Så kom vi til galopen, min ridelære tog en bum ned og lagde den på jorden, hun hævede den lidt (Ved at sætte den op af barieren) Så galoperede jeg over det nogle gange. Så hævede hun det meget op af barieren, så det blev et skævt spring (Ikke et særlig godt et) Jeg galoperede mod det og kommer over (Ikke på den mest elegante måde XD) Og bagefter flipper charlie så med bukspring og det hele og løber og stopper brat op ved barieren. Jeg sætter i galop igen og galopere igen over den lidt hævede bum.
    Og efter det var han helt oppe og gør, med pludselig at fare til sidden og lave et bukspring og ville heletiden have mere fart på XD
    Og jeg sad med det største smil nord fra alperne ^^
    Han er så skøn og rider XD

• #4   28. feb 2009 Mathilde KH ~ Det ikke et "Farvel" det et "Vi ses" . :
    Hihi lyder sjovt!

Altså vi havde lige sprunget nogle træstammer inde i skoven lige ved siden af en eller anden skovvej, der kom han så kørende rullede vinduet end og sagde "Har i ridekort?" og for han ikke skulle blive alt for sur sagde min søs bare "nej, skal man da have det? XD" (humor!!) Så sagde manden "ja det skal man, men i får lov at ride videre idag men så hedder det altså ridekort på mandag!!" Man tænker bare slap aaaaf, det skal nok gå alt sammen! XD Men nu skal vi nok huske det! XD

• #5   28. feb 2009 Flex
    Det var det også, skide skægt XD

Heh ja den bedste måde er at spilde uviden ^^ Så kan han jo ikke gøre noget smiley

• #6   28. feb 2009 Det snakkede vi også spil dum men selvsikker! xD

• #7   28. feb 2009 Flex
    Heh ja XD Ellers så spil udenlansk XD Så begynd at tale et helt ándet sporg smiley

• #8   28. feb 2009 Tror den bliver gennemskuet! o.O xD

• #9   28. feb 2009 Flex
    Det skal du ikke være sikker på XD

• #10   28. feb 2009 Hey hvad skete der når i ikke har ridekortet??? (spørg måske dumt)???

Kommentér på:
Sjov men lidt anderledes tur i skoven!

Annonce