VRÆÆL!! Det skulle forbydes... {{forumTopicSubject}}
at en hest ikk kan rides.. Det er sååå dejligt vejr, og så er det eneste jeg kan at skridte uden sadel..
Nu sidder begge forsko løs, og hun har stadig hævede kugler i gjordlejet.. Simpelthen sååå træls..!
Havde hun lige sprunget over det hele, så havde vi været til vores første stævne sammen, men nej nej.. Skoene skulle absolut sidde løs, og hun skulle absolut hæve i gjordlejet weekenden inden..
Hmmf.. Er bare træt af det hele.. Før kunne jeg jo bare longere hende, men nu hvor begge sko er løse kan jeg kun skridte.. TRÆLS.. Det er altså træls og stå og kigge på at Rebekka og Malene trænede seriøs dressur, for at være klar til næste stævne og så kunne jeg kun skridte.. SNØFT!!
Nå, men det gode ved den her dag er da vejret, og f Casoprano, nu kan spise brød. heheh.. OG gulerødder.. Det har han aldrig været for god til..! *smiler*
Hva har i lavet idag??
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.240
Jeg har været ude ved min hest
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 4 Emner: 51 Svar: 188
Tror du måske ik den har ondt ?
Du tænker kun på at du ik ka træne seriøs dressur og ik ka komme til stævne ?
Tænk på dem der har mistet sin pony/hest ?!
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Sorry.. Den har altså ikk ondt..!
Den har to løse sko... Og så har den været hævet i gjordlejet de sidste to uger, og de sidste to uger har jeg skridtet uden sadel, og ikk kunne ride. .Er bare ved at væe træt af det. Det er da træls og stå og se på at dem man plejer ride sammen med, rider dressur, når det er det man gerne selv vil, og at de bagefter rider en laaaang tur.. Det er da træls! Og jeg kan heller ikk ride på Casina, da hende og føllet er på sommergræs.. Er da ligeglad med om jeg kan ride seriøs dressur, bare jeg i det mindste kunne få min sadel på, så jeg kunne skridte en lille tur i stedet for, bare at skridte uden sadel på ridebanen.. To uger i træk.. Så bliver det altså kedeligt!
jul 2004
jul 2004
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 4 Emner: 51 Svar: 188
Men du kan da godt ride i skoven uden sadel ?
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.190
jul 2004
*Hmm.. Nej.. Ikk på Sunrise.. hun stikker af, og man sidder bar af H****** til på hende..
Kristine K..
Nej det kan jeg ikk.. Men smeden kommer vist på mandag, men nu har jeg også kun ventet i tre uger..
Maria.. Ja.. Det vil jeg nok give dig ret i.. Ved nu ikk om man kan sige det hurtigt bliver repareret.. Jeg har ventet i 2-3 uger nu, på at smeden skulle komme, og jeg ved ikk hvor mange gange han har lovet han ville komme, hvor han ikk er kommet alligevel..
jun 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 266 Svar: 1.345
VRÆÆL!! Det skulle forbydes...