{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Boks kanin {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg overvejer at anskaffe mig nogle kaniner til min stald, men vil ige høre hvor mange kaniner der ca bliver trampet ihjel? Hvor mange ud af 100 måske? Eller er det overhovedet noget der sker?
Min hoppe kan ikke fordrage katte og jager dem ad helvedes til når hun ser dem, men tror i der vil gælde de samme regler for en kanin?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boks kanin
  • #1   9. mar 2009 Og til dem der ikke lige ved hvad jeg snakker om, så kan det så vidt jeg har hørt hjælp hesten psykisk at have en kanin er boksen, det skulle berolige og beskæftige dem og være rigtig "sundt"

• #2   9. mar 2009 hold kæft hvor er jeg god til at ramme de rigtige taster idag

• #3   9. mar 2009 Jeg vil tro den reagere på samme måde med en kanin som med en kat smiley
    Ellers så tror jeg det har MEGET med hesten at gøre om den bliver trampet ihjel eller ikke. En hest kan måske have 100 forskjellige kaniner uden at trampe ihjel en eneste en, mens en anden kan trampe ihjel alle sammen (forutsætter self. at den hest der ikke tramper på dem har plads til sine høver udenom kaninene smiley ).
    Min mors hest havde kanin og den havde sin kanin med i transport osv... når kaninen døde (pga vand i lungene) blev hesten MEGET trist i lang tid smiley
    -TR

• #5   9. mar 2009 Vores går med det, og det er sjældent der bliver trampet på nogle... de plejer at være tjekke godt efter hvor kaninerne er først...

• #6   9. mar 2009 Der har lige været en lang debat om det. Prøv at søg så finder du det.

Min egen mening er at det er en meget meget dårlig ide at sætte heste og kaniner sammen. Stakkels kanin. Så må man altså finde andre metoder til at berolige sin hest på. Sætte den på fold med en rolig hest eller en god foldkammerat. Heste og kaniner har ikke noget til fælles og kan ikke gnubbe hinanden på ryggen. Er sikker på at hesten fortrækker en hestekamemrat og at kaninen fortrækker en kanin at putte sig op ad.

• #7   9. mar 2009 Vi har ikke selv kaniner i boksene, men jeg ved at Tarok i sin tid havde n som han aldrig trampede ned.. Den døde af alderdom til sidst.. Min stedmor har arbejdet på fyns travbane og hun sagde at rigtig mange af hestene havde en kanin men hun har kun en gang hørt om en der fik trampet halen af, og hesten stod bagefter og nussede kaninen.. De havde lavet huse til kaninerne i boksene så kaninerne kunne få lidt fred..

• #8   9. mar 2009 Lyder virkelig mærkeligt i mine øre, ikke noget jeg vil gøre. Mine kaniner bliver i deres gård uden hest smiley

• #10   9. mar 2009 Selvfølgelig vil kaninen få et lille hus i boksen hvis jeg vælger at gøre det :)Vi har nogle gode bokse med masser af plads så det bliver ikke så trængt

Kommentér på:
Boks kanin

Annonce