{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

Kür - hjælp helt grundlæggende {{forumTopicSubject}}

Da jeg ikke er dressur rytter men skal ride kür program om 3 uger skal jeg havde noget hjælp!

Det er et lille klub stævne i Dolmer rideklub.

Klassen er udskrevet i en LB2. og er både for hest og pony.

Betyder det så jeg KUN må bruge øvelser fra LB2?
Hvor lang tid skal programet tage?
Må man ride med `pisk?
Må der være sang i min musik???
Der står at man skal aflever en kritik. Betyder det så jeg skal lave en seddel som de normale dressur programmer?
Nogle der hurtigt vil hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kür - hjælp helt grundlæggende
  • #1   9. mar 2009 kigger lige med smiley

• #2   9. mar 2009 skal du også ride det i dolmer?

• #3   9. mar 2009 Hmm et gæt:

Øvelserne skal svare til det der lægges vægt på frem til LB2 dvs. " Formål: At bekræfte at hesten/ponyen foruden at opfylde de krav der blev stillet i LC klasserne, yderligere har forbedret sin balance, sin smidighed og sit afskub, samtidig med at den er korrekt eftergiven i ryg, hals og nakke og er stabil til biddet .
    Krav: Hesten/ponyen skal nu være i stand til at vise trav med øget trinlængde og galop med øget springlængde.
    Der forlanges for første gang 12 m volter i galop (ponyer 10 m).Brudt schenkelvigning i skridt. Changere gennem 6-8 travtrin. Parade."

Tror at programmet max må tage 5 min som en LB2

Nej du må ikke ride med pisk, for det må man ikke i dressur - kun til opvarmning

Tja med hensyn til sangen.... Profferne har ikke sang i deres Kür, men dette er jo et klubstævne, så hvorfor ikke

Du skal skrive din kritik - dvs. det program du rider. Dommeren bruger din kritik til at give dig en bedømmelse og kommentar.

Som sagt blot et bud. Jeg ville nok ringe til klubben og høre dem ad for at være helt sikker.
    God fornøjelse

Kommentér på:
Kür - hjælp helt grundlæggende

Annonce