{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Hoster {{forumTopicSubject}}

I dag i trav begyndte Freja at hoste voldsomt, men så gik det over. Jeg skritede lidt og der var ikke noget. Pludeslig lød hendes vejrtræning som om hun havde det hele fyldt med snot, til trods for der intet snot er i hendes næsebor.

Trak hende ind og gav hende mad, hendes appetit fejlede intet. Hun stoppede også med at hoste. I går var der intet.
Hun fælder meget og har kløet en del pels af på halsen. Men mon det er alvorligt ? Kan det være vejret. Så er det jo koldt og så er det varmt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hoster
  • #1   12. mar 2009 Hejsa.. Jeg ved at der har været noget virus i omløb den sidste mrds tid eller mere.. Rigtig mange heste hvor jeg står har hoste.. De har sådan en tør hoste.. som om der sidder noget de ikke kan få op.. Men jeg har fået min hoppe undersøgt et par gange.. og der var hverken noget på lungerne eller vejrtrækning.. Det hele var fint.. Hvis det er en virus så kan man ikke gøre noget ved det..

Men prøv at hold lidt øje med den, de næste par dage.. smiley

• #2   12. mar 2009 min hest hoster også, og jeg har haft dr dyr ude og hun kunne ikke høre det mindste på hestens lunger, så der er en virus min hest går rundt med, jeg har fået en masse gode råd om at brgynde at gi den hvidløj og hyben, det skulle hjelpe

Kommentér på:
Hoster

Annonce