{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Vurdering af heste :D ! {{forumTopicSubject}}

Yo HG'er smiley

Pernille og jeg har lige tænkt os at i skulle vurdere hvilken prisklasse vores heste ligger i smiley
- og det er kun udfra tekst.

Først Domino:
Super sød og rar 5 års (aug. 2004)Trakehner vallak på 161 stg. (vokser stadig) Rigtig flink og omgængelig vallak, der er nem til alt. Kan rides i trafikken, alene og med andre, uden problemer. Godt temperament, frisk og energisk med rette tænding uden at være varm. Har aldrig lavet unoder. Nem at ride og styre rundt, følsom for hjælperne. Er redet i 1 år, går schenkelvigninger i skridt og trav, versader, kontraversader, kontragalop, skridt-galopovergange, anspring fra skridt. Er ikke rigtig startet pga. alder, men debutere i LA1-2 til Morsø 09. Skal efter planen gå 5 års til efteråret. 3 gode gangarter over middel med bl.a. 8 for trav og 7 for galop og skridt (følbedømmelse 04).

Lamira:Sød og rar hoppe efter Leandro, født 2003, 170 stg. Super temperament, rolig og ualmindelig omgængelig og menneskeglad, uden at være kedelig. Let ridelig og kan sagtens rides af en mindre rytter. Går LA1-3 til C-stævner og er påbegyndt sidetraversader i trav og galop + changementer. 3 gode gangarter over middel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af heste :D !
  • #1   13. mar 2009 de bege to er en flad 50 øre værd x'D !
    undskyld, kunne ikke dy mig XD


  • #2   13. mar 2009 A S S I :
    Jeg skal sælge min om én måned ca., men ville bare gerne høre hvad i synes hun kunne være værd.

    Min veninde skal ikke sælge sin hest, men også bare se hvad i synes de var værd.

    Vi er altså kommet over det stadie hvor vi ikke går og blærer os med hvilken værdi vores heste har !!


Kommentér på:
Vurdering af heste :D !

Annonce