{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lucerne llight vs ucerne Alfala
  • #1   16. mar 2009 Ups der skulle stå lucerne light vs lucerne alfala i overskriften (:

• #4   16. mar 2009 der er ikke den store forskel, du skal bare finde en lucerne med olie(light) og der er masser af mærker.
    Alfalfa erbare navnet for lucerne på engelske!
    Dangro.dk har en god lucerne, jeg gider ikke alfa a, den er vildt hrådt og ikke til at skille ad!
    Matilde

• #5   16. mar 2009 Den der hedder light har BÅDE olie og melasse.. alfalfaen er der kun OLIE i, så jeg ville klart tage den.. især til en krybbebider.. så LIDT sukker som muligt

Eller også den lucerne fra danGro .. den er også kun med olie..

• #6   16. mar 2009 Alfalfa er ren lucerne der er sprøjtet ned med olie. Light er en blanding med forskellige græsarter. Der er mindre energi i græsblandingen frem for lucernen. Jeg er heller ikke vild med melassen på lighten, men der er altså meget lidt, og jeg tror kun det er for at give det lidt smag. Min ene pony gider slet ikke det der kun er sprøjtet med olie, selvom det er det jeg helst vil bruge.

• #7   17. mar 2009 Jeg har ikke haft problemer med at skille det ad overhovedet! (: Jeg syntes det er lækkert fordi det er så groft, og sharon min lille hest, er fuldstændig skudt i det smiley

Har bare fået af vide der skulle være vildt meget sukker i alfalaen. Men feder den mere end lighten?

Kommentér på:
Lucerne llight vs ucerne Alfala

Annonce