{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

YES følle er kommet {{forumTopicSubject}}

Er den lykkeligeste ejer: Igår Fredag d. 3. April nedkom der et velskabt lille brunt hoppe føl.
Jeg blev ringet op a hende den står oppe ved, at nu var jeg blevet mor, og de begge 2 havde det rigtig godt, og det hele kørte efter bogen. Hannah og Jan var ude at fodre til aften ved kvart over 9 tiden, Hannah tog den anden stald end den min står i, og Jan tog den stald min står i. Han gik rundt og foderede som han plejede, kastede foderet over muren indtil heste, han gjorde det oz ved Knappeline, og hun skyndte jeg at give sig til at spise, men Jan han hørte noget det vrinskede han sys det lød mærkelig, nåååå han blev bare ved med at fodre, han hørte det igen, han stoppede op at tænkte det var det bare underligt. Han ville finde ud a hvad det var dr sagde den underlige lyd. Så han kiggede ind til alle hopperne der skal fole om der var kommet et føl,han tog de andre først og til sidst Knappeline, og der stod et velskabt lille hoppe føl næsten helt brun, udover at den har 4 prikker på røven. Åhhhh hun er så dejlig. Nååå tilbage til historien, Jan skyndte sig at kalde på Hannah, Hannah kom løbende ind til Jan i den anden stald så trasksko fløv ud til højre og venstre, ej det gjorde de ikke men det var tæt på. Såh skyndte Hannah at ringe til mig, og jeg fik et chok jeg tænkte hvem er nu det der ringer så sent, da jeg så det var Hannah vidste jeg godt var klokke var slået. Det var kommet et føl sagde Hannah li so stille i telefonen, og jeg råbte er det rigtig jeg skynder mig at komme, mig hurtig i noget tøj og afsted det gik hen til stalden.
Hold da op hvor er jeg stolt af Knappeline smiley Elsker mine piger rigtig højt smiley
Følle skal nok bliv oprettet herinde når jeg får taget nogle billeder a hende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YES følle er kommet
Kommentér på:
YES følle er kommet

Annonce