Må jeg låne nogle af jeres billeder? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Jeg har tænkt på at lave et afsnit på min hjemmeside, der skulle hedde Månedens Hest fra Hestegalleriet .
Her ville jeg så lægge et billede med navn ind for hver race der er præsenteret på Hestegalleriet.
Omkring den første i måneden , første gang til april, vil jeg så skifte hestene ud med en ny fra hver race.
Jeg har faktisk allerede lagt 12 heste ind på siden, og nu er det så jeg vil spørge om nogen har noget imod det.
De der ikke bryder sig om at få deres hest på en sådan side, kan bare skrive en kommentar her i forumet eller en mail til mig på bent@752.dk så vil jeg selvfølgelig udelade at bruge deres billede.
Vil i gerne se hvordan siden foreløbig ser ud er i velkomne til at kugge ind på (link fjernet)
kærlig hilsen bent
feb 2004
Følger: 1 Emner: 40 Svar: 99
du må godt låne mine billeder..
nov 2003
Følger: 275 Følgere: 291 Heste: 6 Emner: 74 Svar: 277
Jeg er ikke interesseret i at du låner mine billeder tak fordi du spørg.
Du har taget et af dem so er Frieser Yke du bedes venligst fjerne det. *S*
Du bør nok lige skrive til folk at du har taget deres billeder og vænte m. at tage nogle inden du får lov......
Hvis nu du for låst billederne inde på din hjemmeside så der ikke er nogle andre som kan komme og tage billederne så kan du måske spørge mig igen..
Mvh Pernille
feb 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
knus camilla
feb 2004
Følger: 2 Heste: 3 Emner: 233 Svar: 386
Det er helt OK, jeg har fjernet Yke. Ja jeg har egentlig også tænkt og spørge som en kommentar til den enkelte hest på galleriet.
God ide med at låse billederne, jeg ved bare ikke hvordan jeg gør i Frontpage.
kærlig hilsen bent
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
Britta
feb 2004
Jeg kunne ikke drømme om at starte sådan en nethestehandlerside, jeg synes simpelthen de er så fordummende,
men OK der findes selvfølgelig, nok mest piger, der drømmer så meget om at få deres egen hest, men ikke har muligheden, at sådan en side kan "trøste" dem lidt.
Det er nu ikke meningen at der skal stemmes om hestene på min side, jeg vil nok bare tage en blanding af min egen holdning og så de afstemninger der i forvejen er på hestegalleriet i betragtning nå jeg udvælger en hest til månedens indenfor sin race.
Tak for tilbuddet foriøvrigt
kærlig hilsen Bent
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
bare de ik bliver brugt som NETHESTE!!!!!!!!!1
nov 2003
Følger: 275 Følgere: 291 Heste: 6 Emner: 74 Svar: 277
Ja jeg så at du har fjernet ham Tak *S*
Jeg ved desværre ikke hvordan man låser billederne??
Men vi kan da starte et oplæg og håre om der evnt. skulle være nogle lidt mere computer mainde personer tilstedet????
Hvis du får låst billederne så må du gerne låne mine...
Mvh Pernille
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 13
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 132 Svar: 568
jan 2004
Følger: 13 Følgere: 14 Heste: 8 Emner: 20 Svar: 79
vh tina
feb 2004
Følger: 1 Heste: 3 Svar: 1
Jeg blev lidt sur over at du ikk først havde spurgt...
men du må gerne tage det... bare til en anden gang! så spørg først.
ellers god ide.
Camilla
feb 2004
Jeg er 2 tal overvældet over den viste interesse for mit lille påfund. På førstedagen var der 85 hits på siden - mega sejt synes jeg. Tak for alle tilladelserne, Jeg skal nok huske jer allesammen når jeg skifter billeder ud efterhånden. Også tak til de få der sagde nej, for den positive måde i sagde det på.
kærlig hilsen bent
feb 2004
jeg gentager lige adressen (link fjernet)
bent
jan 2004
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.504
feb 2004
Nu har jeg udvalgt alle hestene til første måneds "Månedens hest"
kig ind på (link fjernet)
Hvis der skulle være nogen, som er imod at jeg viser deres hest og som jeg har glemt at spørge, så giv mig et lille hint enten her i forumet eller på bent@752.dk og billedet vil blive fjernet med det samme
Kærlig hilsen bent
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 11
syns at det er en god ide... du må gerne låne nogle af mine..
mvh sussi
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Må jeg låne nogle af jeres billeder?