{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.115 visninger | Oprettet:

Hampstrøelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har søgt i tidligere emner, men de fleste ender bare i noget useriøst pladder, så nu prøver jeg lige selv, og håber emnet kan holdes seriøst (;

Hvad er jeres erfaringer med hampstrøelse?
Hvor meget bruger i, og hvor meget og hvor ofte muger i ud?
Hvor kan det købes henne (helst jylland) til fornuftig pris?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hampstrøelse
  • #1   12. apr 2009 er det det der som lugter mærkeligt ? Lidt af perbermynte agtigt..

Der var en hest med astma ude ved os, som stod på det, fordi det hjalp dens vejrtrækning xD Det suger sådan ok..

• #2   12. apr 2009 Man kan vidst få det både med og uden eukalyptuslugt.

• #3   12. apr 2009 min erfaring er at det hurtigt bliver grimt men det er skam ok for hesten det er bare mig der synes at min boks skal være pæn og lys og hampen ligner nærmest jord. det er ok og muge i.

det sted jeg er får vi 40 kg. baller og vi bruger ca. 1/2 balle om ugen.

• #4   12. apr 2009 der bliver muget dagligt hvis det var min stald hed det 2 gange dagligt

• #5   13. apr 2009 Hamp er nok snart det eneste jeg efterhånden ikke har prøvet. vi har alle på nær en til at stå på træpiller, og det er fantastisk ! man sparer så meget tid på stald arbejde.. har dog en på hør strøelse pt. da han har noget sur stråle der bare ikke vil forsvinde, og det kan jeg anbefale, både med arbejde (tager dog lidt mere tid end pillerne, der tager ingen tid at muge i ) men i forhold til spåner, flak strøelse ect. er hør noget mere drøj, og det bliver lidt mørkere, men ikke sådan mørke brunt eller lign. Så penge mæssigt er hør faktisk ok da man bruger noget mindre end spåner. Der er en i hejnsvig der sælger det.

• #6   13. apr 2009 Tak for hjælpen (:

Kommentér på:
Hampstrøelse

Annonce