{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Mine total mærkelige heste xD! {{forumTopicSubject}}

Jeg fik så endelig lov til og prøve fars store traktor :D! Hvor jeg skulle flade hele folden for bakker osv.. Det ville så sige jeg køre rundt med sådan en kæmpe larmene rulle dims bagpå xD!
Så hestene går ude på folden.. ' jeg regner bare med de selv kan flytte sig..'
Jeg køre og køre rundt.. og sædet hoppede så meget at det var som at trave på en kæmpe hest i nedsidene trav xD Dahm jeg grinede... Så var jeg kommet på 5 x 10 bane og skulle flade.. så efter 30 meter .. stod Borkur lige midt på banen -.-'! Jeg køre og regner med han ville løbe ned til de andre heste som allerede er løbet helt ned til den anden ende...! Men han havde så lige fundet et super godt stykke græs..! Jeg kommer så kørene.. MEGET larmene... så da jeg kommer 2 meter fra ham.. standser jeg brat op... 'hesten løb sq ikke men blev ved med og æde..' så råber kloge Mette så ;" BORKUR!!! Flyt dig!!!!" Borkur kigger self. op... Gæt hvad han så pokker gør.... Så går han helt hen til mit sæde med hovedet og tigger om godbidder oO!!!!! Og den er stadig tændt og larmene traktoren og jeg sidder stadig på!!!
Skøre hest man xD Jeg blev nød til og stoppe det HELE! Og gå hen og finde en lille gren og jage 'ikke ondt' ham hen til de andre heste xD ! Og det opstod mega mange gange xD!
IRRETERENE HEST MAN xD! hahah


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine total mærkelige heste xD!
  • #3   13. apr 2009 haha nice sød hest, tror også min kunne finde på sån noget smiley
    Det lød lidt som min i en nødeskald:P


  • #4   13. apr 2009 Hvorfor er min far det ?!

  • #5   13. apr 2009 when you here me humming, you know i'm comming <

    Det er da meget normalt at man laere at koere en traktor som 12-13 aarig...... Kan ikke se hvorfor hendes far skulle vaere uansvarlig!

    Det kan man jo blive noedt til at laere for at hjaelpe til paa en gaard smiley


  • #6   13. apr 2009 Hahaha, det var da irriterene xD Kender det godt når jeg køre op med hø til vores hypper om sommeren.
    Men ja hvis han var sulten, og det gode græs var foran traktoren? xD


    when you here me humming, you know i'm comming <
    Du er tilsyneladene den eneste indtil videre der mener det?
    Så slemt er det altså heller ikke, det er da være med dem på vores alder der køre mark-race i gamle biler hvis det er?


  • #7   13. apr 2009 when you here me humming, you know i'm comming <

    Det foregik jo ikke paa vejen men paa privat grund!!! Saa kan ikke se det store problem i det.. Det er altsaa helt normalt.. Og det er kun hvis hun koere paa vejen, altsaa offentlig grund det er ulovligt, der skal hun have koerekort...


  • #8   13. apr 2009 Det er der da ikke noget glat med, det er på privat grund, hvis hestene går der må det jo være hegnet ind, det er ikke ulovligt...

  • #9   13. apr 2009 De havde heller ikke opsyn eller noget. Tror nu også man er lidt mere forsvarlig i sin kørsels, når der står heste.

  • #10   13. apr 2009
    when you here me humming, you know i'm comming>

    En traktor er ogsaa noget andet end en bil smiley Men ja selvfoeliglig ville det vaere frygteligt hvis der skete noget, det vil det jo altid vaere, uanset hvordan hun ville komme til skade...

    Men det er altsaa meget normalt, boerne hjaelper jo tit paa gaardene, og har da ogsaa selv proevet at koere traktor, i hoest tiden.

    Og ja er rimelig sikker... Men man kan altid blive klogere, saa hvis du finder noget andet...


  • #11   13. apr 2009 Så længe det er på egen grund er det lovligt, men hvis først man kommer ud på vejene, så blir det ulovligt.

    Næsten alt man gør i livet er vel farligt? Det er da næsten lige så farligt at ride?


  • #12   13. apr 2009 Iorden, vi andre kan jo ta fejl smiley Har altid selv fået at vide at det fungere sådan smiley

  • #14   14. apr 2009 Jeg kan altså ikke se det store problem i det.. Så længe det foregår på egen privat grund er der ikke noget i vejen for det.. Hvis man køre galt, ja og hvad så? Det er frygteligt selvfølgelig er det det, men er det mindre frygteligt når du som 18årig og ny bilist låner fars og mors bil og efter aften hos dine venner og en "enkelt" øl køre liiidt mere end man må og pga manglende erfaring (som man ikke får på den tid det tager at tage kørekortet) overvurdere dine egne evner i svinget der henne og ikke ser at nogen har spildtolie på vejen. Du smadre ind i en bil med et ungt par og deres lille baby???
    Der sker ulykker på vejen hele tiden så hvorfor ikke lære at køre ordentligt og forsvarligt på en mark først? Ja der sker også ulykker ved det indimellem men inden sammenlignet med de uskyldige der bliver dræbt i trafikken hver dag.. Du kan nævne ÈN ulykke med 2 drenge der kørte galt uden kørekort, jeg kan nævne de første 20 som kørte galt med og tog uskyldige med sig i døden...


  • #15   14. apr 2009 Og for øvrigt: mener du også at man bør have kørekort til crosser?? De kan jo køre en del hurtigere end de fleste traktorer??

    Men tilbage til emnet, Det kunne min Sofie og Musse også finde på.. Faktisk første gang jeg gik tur med hende og vi mødte en majetæsker på en meget smal vej med hegn ved siden og 1,5 meter rabat løb hun bagefter for at se hvad dét var for noget.. Det er herligt med sådanne heste selvom de ikke lige er de nemmeste at arbejde sammen med..


  • #16   14. apr 2009 Dette er fra en sag hvor tre drenge på 12 kørte markræs på lukket grund.
    "Det er ikke ulovligt for mindreårige at køre i bil, hvis det sker på et privat område, hvor færdselsloven ikke gælder"
    Så det er ikke ulovligt at hun tromler folden.


  • #17   14. apr 2009 Uhh, en mad glad hest smiley
    - Hvad traktor er det?


Kommentér på:
Mine total mærkelige heste xD!

Annonce