{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din allerførste pony (':
  • #2   14. apr 2009 var 8 år. havde ikke plaget, mine forældre synes det var tid til at komme videre fra rideskolen-hest.
    de betalte det hele, de gik også meget op i det (de red også da de var yngre).

• #4   14. apr 2009 Jeg fik tilbudet om at ride en pony for min mors venindes datter da hun syntes han var for vild og voldsom, og jeg var lidt mere cool til sådan en pony smiley
    Så jeg blev spurgt og sagde ja, og så snakkede mine forældre og jeg om at det var vildt surt jeg skulle ride ham og så få en kanon pony ud af ham for at aflevere ham tilbage smiley
    Så vi valgte at købe ham smiley
    Jeg var nok omkring de 12-13 år smiley

• #6   14. apr 2009 Jeg har aldrig nogensinde haft en pony, men fik min første hest da jeg var 13 ½ for ca. 1 ½år siden. Jeg fik ham efter at have plaget mine forældre sidan jeg var ca. 6år, så det var på tide smiley Dog kan jeg godt fostå jeg først fik den dér da mine forældre ikke har forstand på hest, og jeg selv skulle sørge for pasningen.
    Min ridelære havde haft den i ridning og det var gennem ham jeg fik afvide at den var tilsalg. Den blev opstaldet på en gård ved en pige der har passet mig og mine søskende siden hun var 15, sammen med hendes heste, og hun har hjulpet mig en del når ikke jeg vidst hvad jeg skulle gøre. mine forældre betalte opstalding og gør det stadig smiley

• #7   14. apr 2009 Købte en hest og ikke pony. Jeg plagede om hest fra jeg kunne gå og fik lov at købe en da jeg var 13, for mine konfirmationspenge. Købte en 2 årige fuldblod, dumt køb som første hest....den var selvfølgelig for stor en mundfuld, men beholdte hende alligevel i 15 år med alle hendes luner.
    Opstaldning måtte jeg selv ud at finde, men fik til sidst lidt hjælp fra min far.
    Mine forældre havde haft rideskole før jeg blev født og efter jeg fik min hest, ja så har vi haft flere heste og ponyer siden.
    Min søn har ikke bedt eller plaget om pony, jeg købte bare en til ham og siden en større en, så må jeg se om det med tiden er hans interesse eller ej.

• #8   14. apr 2009 Jeg var 14år og fik den i konfirmations gave. Jeg er syg og lægen anbefaldede rideterpi, så det faldt godt til pas med mig. Har sagt lige siden jeg var lille, at jeg ville have en hest. Min forældre betaler alt, dog skal jeg betale udstyr m.m.
    Alt har gået godt med min første hest og har ham stadig...

• #9   14. apr 2009 jeg var 9 da jeg fik min første låne pony..
    ^Da jeg var 10 fik jeg min egen og havde derfor to ponyer..

• #10   14. apr 2009 Jeg var 6.

Jeg fik den fordi min far syntes jeg skulle have en hest. Så det fik jeg altså. Hvilket i virkeligheden var ret dumt for jeg var på nuværende tidspunkt ikke klar til at have min egen hest, så ponyen måtte vi få en part til. Og så fik min far den tossede idé at min pony skulle sættes i fol og vupti så havde vi altså 2 heste. Som så blev solgt, da jeg var 8 fordi jeg ikke viste den store interesse for dem.

Min pony og hendes føl stod opstaldet på en rideskole smiley

Fik først reel interesse for heste da jeg var omkring de 10 år gammel, hvor jeg fik en god veninde der red. Og så røg jeg tilbage i hesteverdenen, denne gang med en del mere motivation end før smiley

• #11   14. apr 2009 Uhh, det var som på film :')

Jeg havde part i palmira og havde redet hende et par år i forvejen. En aften lå jeg i min seng og pludselig ringede telefonen. Jeg kunne høre, at min far snakkede om penge, og han lød rigtig trist. Jeg tænkte straks, at det måtte være noget med Palmira - men jeg vidste det selvfølgelig ikke.

Det viste sig så, at hun havde ringet og sagt, hun skulle sælges, da det udelukkende var mig, der havde gavn af hende - de brugte hende ikke selv. Men mine forældre var blevet tilbudt at købe hende, men det vidste jeg jo heller ikke.

Så kommer jeg hjem fra skole en dag, og mine forældre kommer begge to ud til døren - MEGET mystisk xD
    De vil have mig med ind i sofaen, hvor jeg bliver tilbudt kage, for de skal lige snakke med mig - de ser meget alvorlige ud og lede som de er, siger de bare, at Palmira altså skal sælges nu xD MEN .... Hvis jeg ville, måtte jeg få hende. Hun kunne blive stående til 1000 kr. om måneden, da ejeren kun var glad for, at det var mig, der fik hende og sådan blev det! smiley

• #12   14. apr 2009 Jeg fik bare afvide.. nu var det på tide jeg fik en hest xD Når ?

• #13   14. apr 2009 Umberto er min første hest, jeg fik ham for 10 måneder siden.
    Det foregik sådan at min far havde lovet mig en hest når jeg blev 15 (efter meeegen plagen), men der var ikke helt de penge som jeg havde håbet på, så jeg fik et beløb at vide og havde nok mere eller mindre opgivet, lige indtil vi kørte til en hestehandler hvor Umberto så var - simpelthen kærlighed ved første blik! smiley

Jeg betaler alt selv, bortset fra forsikring.

• #14   14. apr 2009 Jeg fik min første pony der jeg var 13 år. Jeg plagede i 4 år xD Til sidst fik jeg så lov, uden at plage !!!(:

• #16   14. apr 2009 jeg var lige blevet 12 år. Og jeg havde lige fået undervisning og det var gået rigtig godt. Så da stjerne skulle ind i sin boks sagde Annette, hende der ejede stjer at det også var på tide jeg fik min fødselsdags gave, også kiggede hun på stjerne og så sgade hun at Stjerne ´var min hvis jeg ville ha hende, jeg sagde selvfølgelig ja tak smiley så jeg havde overhoved ikke plaget smiley

• #17   14. apr 2009 jeg var 10år :). havde plaget en hel sommer om at få den pony jeg havde part i, tilsidst overgav hun sig smiley

• #19   14. apr 2009 Jeg har aldrig haft en pony. Efter nogle år på rideskole, mistede jeg interessen for heste...men kun ganske kort. Så efter nogle år, begyndte jeg igen at interessere mig for ridningen. Så efter at jeg havde redet hos private, på deres heste, ville jeg have min egen hest. Jeg spurgte selvfølgelig mine forældre, men fik at vide: "Hvis du vil have hest, så må du selv spare sammen til den!" Så alt imens jeg stadig red hos en avler og var i et forhold hvor heste også hørte dagligdagen til, sparede jeg på alle mine penge.

Efter nogle år, hvor jeg sparede penge sammen og fik ny kæreste, havde jeg endelig penge nok til en hest. Skæbnen ville så, at min ex-svigerinde havde sin hest til salg. Hun havde mistet interessen og jeg forelskede mig i den mørkebrune oldenborgehoppe hun havde på stalden. Jeg prøvede den nogle gange og vidste at det var den jeg ville have ;o)
    Jeg glemmer aldrig den dag, hvor jeg sad ved køkkenbordet og talte pengene sammen og sagde til mine forældre: " Jeg tager lige ud og køber en hest!"
    Jeg var 24 dengang og er 30 idag....hesten er stadig den samme, og ham den nye kæreste...ja, vi har været gift i 2½ år nu.

• #20   14. apr 2009 hmmm plagede i 6 år fik endelig lov at gå til ridning(;
    plagede i 1 års tid før jeg fik lov at købe(; og så gik der vel 1/3 år før vi fandt den rette - lige for næsen af os...:)
    det hele vel og mærke uden forældreopbaning:P det gad de ski ikk...

• #21   14. apr 2009 Jeg startede med at ride at ride da jeg var 6 år, fordi der begyndte en pige i min klasse, som havde hest.
    Jeg var så med hende der ude og dagen efter fik jeg part i en hest på den gård og så gik der 2 måneder hvor jeg red 4 gange i ugen på min part pony og så ringede nogle af vores venner og sagde vi skulle komme på hen på kroskro markede, for der stod en fin pony der.
    Min far sagde at vi kørte med det samme og jeg prøvede så ponyen, som var en ox araber på 146. Mine forældre spurgte mig om jeg ville have hende og da jeg sagde ja var hun min. Vi havde overhovedet ikke snakket om at jeg skulle have min egen pony før der :).
    Vi fik dem der havde hende tilsalg til at køre hende ud på den gård hvor min part pony stod med det samme :).
    Havde hende dog kun i 4-5 måneder før vi valgte at sælge hende fordi hun har alt for stor og hidsig til mig og fordi der kom en sød pige der gerne ville have hende :).
    Og en uge efter kom der en ny pony ud på gården og samme aften kørte vi der ud og kiggede og så sagde min far at det var min nye part pony - det viste sig så at han faktisk var min egen, men det fik jeg først afvide 5 år efter xD. Og ham har jeg så stadig, sammen med mine 4 andre heste :b ..

Jeg har ikke plaget en eneste gang ved de 6 heste mine forældre har købt til mig.
    De har været med på idéen alle gangene :).
    Ud af de 6 heste jeg har haft, har jeg kun solgt én af dem og den hest havde jeg ikke et særlig trykt bånd til, fordi hun var så stor og jeg var så lille :b.
    De sidste 5 har jeg stadig og de bliver aldrig solgt smiley

• #22   14. apr 2009 Jeg fik tilbudet om at ride min ridelærers pony, da hun var gravid. Og efter lidt tid fik jeg helpart i ham. (:

Kommentér på:
Din allerførste pony (':

Annonce