Stakkels dyr.. {{forumTopicSubject}}
Ja, saa er jeg sgu paa den graeske oe Rhodos, og paa disse pc'er findes der jo selvfoelgelig ikke de bogstaver vi har hjemme i lille DK..
Men her er supervarmt og har da faaet en masse sol, spist noget god mad og set paa butikker..
Men til min store skuffelse, er der utrolig mange hjemloese katte og hunde, som strejfer rundt i gaderne.. Deres maal er mad.. Det er saa skraekkeligt, de er magre og har tit eksem, oejenbetaendelse osv.. Nogle hunde loeber om kap med bilerne, som koerer helt sindssyg! Jeg gruer for den dag, der er en utaalmodig billist, der ikke gider holde tilbage og derfor ploejer de stakkels hunde ned
Jeg har endnu ikke set en eneste hest.. Eller aesel.. Det er maaske ogsaa best, saadan som hundene og kattene ser ud,,.
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 8.999
Men god ferie.. Heheh..
Jeg skal på lang rejse i morgen.. Helt til kbh. Heheh.. Men det er skam også langt når man kommer fra lille mors.. deter det eneste sommerferie vi skal på i år. Ellers skal jeg bare ride, og til stævne efter sommeferien på begge heste..
dec 2004
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 5 Emner: 145 Svar: 575
Kan jeg bare ikke saa nemt komme til.. Men skal ud og dykke i morgen.. Spaendende..
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
Stakkels dyr..