{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
155 visninger | Oprettet:

Stakkels dyr.. {{forumTopicSubject}}

Ja, saa er jeg sgu paa den graeske oe Rhodos, og paa disse pc'er findes der jo selvfoelgelig ikke de bogstaver vi har hjemme i lille DK..

Men her er supervarmt og har da faaet en masse sol, spist noget god mad og set paa butikker..

Men til min store skuffelse, er der utrolig mange hjemloese katte og hunde, som strejfer rundt i gaderne.. Deres maal er mad.. Det er saa skraekkeligt, de er magre og har tit eksem, oejenbetaendelse osv.. Nogle hunde loeber om kap med bilerne, som koerer helt sindssyg! Jeg gruer for den dag, der er en utaalmodig billist, der ikke gider holde tilbage og derfor ploejer de stakkels hunde ned

Jeg har endnu ikke set en eneste hest.. Eller aesel.. Det er maaske ogsaa best, saadan som hundene og kattene ser ud,,.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg har et stoppe afløb i køkkenet. 1.800 kr.
  • Siemens vaskemaskine - Vand tilførselsfejl / lunkenvand 1.700 kr.
  • Rensning af ovn 1.062 kr.
  • Min opvaskemaskine drypper. Den drypper for neden så under opvaskemaskinen, ved lågen 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels dyr..
  • #1   13. jul 2005 Noh.. Hvor synd!

Men god ferie.. Heheh..

Jeg skal på lang rejse i morgen.. Helt til kbh. Heheh.. Men det er skam også langt når man kommer fra lille mors.. deter det eneste sommerferie vi skal på i år. Ellers skal jeg bare ride, og til stævne efter sommeferien på begge heste..

• #2   13. jul 2005 Jeg vil ogsaa ride smiley HuLk..

Kan jeg bare ikke saa nemt komme til.. Men skal ud og dykke i morgen.. Spaendende..

• #3   13. jul 2005 Hmm.. der var også mange katte på Cypern, som jeg var på her i foråret, importeret for at æde slanger; yrk! Stakkels dyr! Du skal være glad for ikke at have <i>hørt</i> et ædsel, de lyder ganske rædselsfulde *gg* Der var et som væggede mig hver morgen på Cypern, et værre kælepotte-ædsel, kattene så træls ud på Cypern, men hundene var holdt gode :S

Kommentér på:
Stakkels dyr..

Annonce