{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
308 visninger | Oprettet:

Til Hestegalleriet, point hvorfor {{forumTopicSubject}}

hvorfor kan man ikke se ALLE der har givet ens hest point? når man kommer over et vist antal der har givet point, kan man ikke se hvem der har givet?
Jeg plejer at gå ind oh kikke på dem der giver mig point, men der er faktisk mange som jeg slet ikke kan se ud af de 75 der har givet min den ene point. Kunne godt tænke mig at vide hvorfor man ikke kan det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Hestegalleriet, point hvorfor
  • #1   19. feb 2004 fordi du ik bare skal give dem 2 hvis de nu har givet dig 2

• #2   19. feb 2004 Der er forhåbentlig da ikke nogen der kan være så barnlige at svare igen med et 2-tal, bare fordi de selv har modtaget et.. Så går ideen bag bedømmelserne sq da fløjten... Tænk lige lidt over det.. Bedømmelse og smag er jo en individuel sag, der IKKE kan diskuteres, og heller ikke bør "hævnes" . Så brug ÆRLIGE vurderinger og stemmer, og kan du ikke tåle et "hak i tuden" så tag hesten væk, og lav evt. selv en hjemmeside uden vurderingsmulighed og put den derind... Michael

• #3   19. feb 2004 er helt enig med michael b

• #4   19. feb 2004 Tror der er noget du har taget helt og aldeles fejl af, MAJA R. Hvis du kikker rigtigt godt efter hvad jeg har givet, vil du se at jeg har givet rigtigt mange 7 taller, også til folk/heste som jeg IKKE har fået point fra. Så hvor du lige har det fra, ved jeg ikke. Men det er måske den måde DU gir point på?? Har jeg givet en enkelt hest et 2 tal, er det fordi jeg mener den fortjener et 2 tal, og normalt giver jeg ikke under 3-4, uden det er en hest som intet overhovedet siger mig noget.
    Men man siget "tyv tror hver mand stjæler" så det er åbenbart den måde du gir point på. Jeg gør ihvertfald ikke. ;-D

Kommentér på:
Til Hestegalleriet, point hvorfor

Annonce