{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sår ved munden...
  • #2   1. maj 2009 Kommer an på hvor dybt/stort det er.
    Men vil råde dig til at bruge en god salve og lad vær med at ride med bid i nogle måneder, da huden har svært ved at komme sig over såret, selvom det er helet ..


  • #4   1. maj 2009 problemet er bare at han er ligger sig på bidet og bliver mega hård i munden...(:


  • #5   1. maj 2009 Det er der en grund til han gør :).
    Da jeg en overgang var ret hård ved Maja lagde hun sig virkelig meget på bidt og gik imod og blev hård i munden, fordi jeg selv var hård - selvom jeg på det tidspunkt ikke mente det.

    Men ved bedre nu.
    Så find årsagen til det og nej han er ikke bare på tværs :).


  • #6   1. maj 2009 alt efter hvor stort såret er så prøv at give såret ro 2 dage og derefter smøre mundvigerne med vaseline før du rider og sår salve efter. så evt prøv at få fat i et muffebid eller D-ringsbid. og sørg altid for at bid og bidringe er 100% rent

  • #7   1. maj 2009 <b>Krikken ( she don't want the world. ) .</b>

    Jeg har haft samme erfaring. Før red jeg Tonga med flere kilo i hver tøjle og fik at vide af min daværende ridelære, at det var fordi hun var korthalset, og nå ja hesten spadserede jo meget godt, så det kunne da være hun havde ret, men jeg blev nu alligevel træt af at skulle have så mange armkræfter for at have krikke-dyret i holdning, og så skiftede jeg ridestil helt og holdent!
    Den dag i dag rider jeg bidløst og med helt løse tøjler, og kan på trods af det godt samle hende. smiley

    Jeg siger ikke, at man skal ride bidløst! Min holdning er, at det er hul i hovedet at ride bidløst hvis man fx ikke er tryg ved det, men man kan ride efter samme princip, nemlig ikke at tage for meget fat, og helst slet ikke smiley


Kommentér på:
sår ved munden...

Annonce