{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.383 visninger | Oprettet:

fjordheste/nordbakker! {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive det.

for er sku lidt sur!

kan virkelig ikke forstå hvad folk har i mod fjordheste?
syntes det er så langt ude at folk skrive til et andet forum her inde du kan ikk få merer end 7000 kr for den men forhelvede ponyen går lb og har papier
og så er der en anden der skriver man kan ikk få 25000kr for ingen har de penge på kontoen de vil bruge på en fjordhest!

de er da som alle andrer ponyer syntes virkelig det er ondsvagt!

jeg har selv en der er halv fjordhest og hun er sku mere værd en der er penge i værden så det er synd for jer for hun er min og jeg elsker hende mere end i ved og hun selv ved og mere end jeg ved for hun har sku hjulpet mig i gennem alt og det er også hendes skyld jeg lever i dag!:)

så det pisser mig at barer fordi den er gul og har en ål så er den lige pludeslig 193749047394674000000 minder vær! ?

hallo!

det var bare lidt surt fra mig i dag håber i vil svare smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjordheste/nordbakker!
  • #1   9. maj 2009 hehe jeg elsker fjordheste.. synes de er så nuttede. .og de sporty typer synes jeg er pæne.. smiley elsker bare fjordheste.. smiley

Men tror at de siger prisen da de fleste fjordheste bare bliver brugt som hygge heste og derfor bliver de fleste solgt til den pris.. smiley

• #2   9. maj 2009 Ja, det er latterligt at nogle tror at fjordheste er dårligere end andre heste.. Jeg ville aldrig selv have en fjordhest, men jeg har set massere af mega lækre fjordheste, og jeg synes ikke at de bør være mindre vær bare pga racen..

• #4   9. maj 2009 om det er en fjrorhest eller ej, er der ingen i dk der har penge pgr krisen. og i det her tilfælde er det en fjorhest der er tilsalg.
    Og hvis man vil langt i sprorten er der mange der vælger at købe en sprortspony, isted for en fjorhest sådan er det, og sådan har det altid været.
    kan ikke se problemet i at nogen ikke vil have en fjorhest, så skal de da heller ikke have en, så burte en der gerne vil have en købe den.
    og selv om den går lb, er 25000 stadig mange penge i dagens danmark.
    og det er ikke fordi den har en ål og er gul, men fordi sportsponyer oftes kommer længere i sporten .

• #5   9. maj 2009 jeg har ikke haft en, så hæng mig ikke op på det xD
    - jeg synes de lader til at være talentfunde dressurponyer?
    jeg synes de er dejlige, men har ikke det der *bang* med racen, så ville ikke eje en, men synes bestemt ikke de er dårligere, eller mindre talentfulde, søde & blabla. end andre heste (:

• #6   9. maj 2009 galopgrisen & blondinen - jeg elsker ISÆR din holaren, i er så seje smiley

• #7   9. maj 2009 der er da også mange der hader jeg fx. rider welsh cob, fordi den ikke er en højbenet, let sportspony, men det er en fuldstændig fantastisk pony, som folk ikke har fået øjnene op for ..

• #8   9. maj 2009 Jeg skrev at INGEN kan sælge noget som helst.,. HAr lie været på hestemarked i dag.. og tro mig.. intet kan sælges.. ikke engang de ynkeligste ponyer til absolut ingen penge.. men hjalp nu en bekendt med at køre en fjorhest!
    Jeg har intet imod fjordheste, men lige for tiden kan du ikke sælge noget til nogen for en pris der bare minder om hvad heste kostede bare sidste sommer!
    Matilde
    PS slap lige af med attituden også smiley
    PPS vi har vel alle den type hest vi har brug for og holder af.. har såmænd selv haft fjorhest.. og det er der intet i vejen med.. de springer bare ikke så højt som en varmblodshest på 175 cm smiley

• #9   9. maj 2009 pony gården er ikk sur på dig:) men kan du ikk se det?:)

syntes bare det er lidt at folk syntes det er sådan!

og en fjordhest kan sku også være sporty!:)

men hva så hvis det var en dansk sportspony ville man så også sætte den til den pris?

• #12   9. maj 2009 heh det er skam det samme med haflingere;)

Når jeg kommer til stævner, glor folk også bare med hævede øjnbryn - lige indtil jeg står med den røde roset smiley

• #13   9. maj 2009 det er også lige meget med prisen det er bare det når folk kigger på pony så siger/skriver de bare det SKAL IKKE være en fjordhest !

• #15   9. maj 2009 Jeg ville da heller ikke have interesse i en fjordhest, i det jeg er konkurrencerytter.... der vil jeg ikke kunne bruge en fjordhest.

Sådan er det smiley

• #16   9. maj 2009 Maccoy er en af de eneste kendte af den slags ponyer, der er ikke mange ryttere der rider welsh smiley

• #17   9. maj 2009 Enig med stjernerytter.

• #18   9. maj 2009 det er faktisk kun sec. B, & WPBR ponyerne der er aktive pt.
    Maccoy er en sjælden set stjerne verden over (:

• #19   9. maj 2009 Gallopgrisen - Det er sgu da nogle skøre fordomme du har omkring fjordheste!

• #20   9. maj 2009 TLB.Tabita. Tbphoto - Tager billeder på Morsø 09' .

fjordheste kan da lige så meget som alle andre ponyer men folk tenker bare ej jeg kan ikk bøj den de første 2 minutter og så gider de ikk mere

• #21   9. maj 2009 Tihi fniiiss.. Sorry gris! Tror jeg skal liste i seng, for jeg er da for træt til at læse! smiley

• #23   9. maj 2009 Pony gården - Hvad skal jeg bruge den information til? smiley

• #24   9. maj 2009 Race og bygning har ingen betydning, men valget af 'opdragelse' derimod.

• #26   9. maj 2009 Je har selv haft part på en fjordhest, hun var fantastisk, men vi passede ikke sammen (:

Men en af mine bedste veninder har en vildt dejlig fjordhest, den går la i dressur og lc i spring (: Han har selvtillid og lækkert hår, man kan kun grine af ham, fordi han skal vise sig så meget frem xp

Så jeg syntes de er vildt nuttede smiley

• #27   9. maj 2009 Of course.. Men nu var det heller ikke relateret til hvilken øvelser hesten kan lave, men hvor vidt nogle heste racer er psykisk dummere at have med at gøre.

• #28   9. maj 2009 Fjordheste kan være nogle skønn7e heste, men hvis man ser sportsligt på det, så savner jeg dem til landsstævnerne.
    Når vi begynder at se nogle fjordheste og nordbagger til B og A stævnerne, så tror jeg folk ser anderledes på dem.
    For det ER jo sådan det er, fjordheste er avlet til arbejde, og SPORTponyer er avlet til sport.

• #29   9. maj 2009 hov, der skulle stå: fjordheste og <b> haflingere </b>

• #30   9. maj 2009 Okay, mente dte også mest til nordbaggen, selv om de er ved at gøre dén mere sporty også.

• #31   9. maj 2009 En fjordhest kan man altså godt bruge i sporten...

Jeg har selv haft en... Da jeg købte hende gik hun som elevhest, men alligevel sprang hun faktisk M-klasser med ejeren...

• #32   9. maj 2009 Selvf. kan man bruge dem i sporten, har bare endnu ikke set én der konkurrer i toppen, af en grund er den besat af sportsponyer.

• #33   10. maj 2009 Alså jeg kan virkeligt ikke se problemet, hvorfor sidde og have ondt af sig selv og hvorfor blive sur over noget så latterligt, jeg kan godt se det er træls, at der er nogen der ikke kan lide fjordheste, men der vil jo altid være nogen som ikke kan lidee en bestemt hesterace, men har i så ikke fået jeres "hævn" når i står tilbage md rosetterne hvad er der så at tude over?
    Og Ja jeg har selv redet fjordhest og synes det er en fantastisk hesterace, som sagtens kan, den ved bare også hvad den gerne selv vil.
    Jeg kan da også huske at dengang jeg red stævner på den var der engang en der sagde til mig lige inden jeg skulle ind på banen at nu skulle jeg ikke blive ked af det når jeg blev slået, men vi ved jo alle at din lille fjollebolle ikke kan være med på dette niveau.
    Men hvem kom ud med den røde roset? (hvis nogen skulle være i tvivl så var det mig)
    Det rør mig da overhovedet ikke at de ikke kan lide min hest så længe jeg bare selv er glad for den og sådan burde alle heste ejere at have det. Selvfølgelig er det super dejligt at få god respons på sin hest/ridningen, men det tror jeg alså også alle ryttere gør. smiley bare en mening herfra:)

• #34   10. maj 2009 fuldstændig enig med Charlotte A smiley
    alle racer er dejlige der er bare nogle racer man hælder mere til. smiley

• #35   10. maj 2009 Man kan godt sælge en fjollebolle til høje priser. Også den dag i dag! Jeg har en veninde der solgte en hoppe på 8 år som gik LA i både spring og dressur, og har startet 2 jagter. Hun fik 35.000 for Cirkeline. Hun var godt nok af den spinkle sporty type, men alligevel...
    Men så skal den også kunne bare en lille smule. det er rigtig nok at mange fjordheste og travere står til under 10.000.

Kommentér på:
fjordheste/nordbakker!

Annonce