Fucked up hest!!!!!! ALT for hoppet!!! {{forumTopicSubject}}
Min hoppe Chiara er officiel fucked up!!!! - mere end før!
Når Chiara er i brunst, er hun generalt meget hoppe, hviner ofte osv
Men i dag slog hun ALLE rekorder!!!!! Hun skiftede humør hver halve minut (og nej jeg lyver ikke!) - det ene øjeblik lalleglad, det næste stod hun med rynket mule og overveje stærkt at bide mig (lignede det i hvert fald)
Hun havde sår over det hele (og var derfor halt), fordi hun hele dagen havde hvinet og gået ind i de andre heste på folden og den eneste måde at få en pause fra hende var ved at bruge vold - men alligevel var hun tilbage lidt efter og var irriterende - FLOT Chiara...!
Hun hvinede HVER gang der kom en hest, da jeg trækkede hende rundt.
Dette var bare lidt af hvad hun gjorde i dag... ARGH!!!!
Hun var alt i alt pisse træls og legede den største liderlige, humørsyge teenager i verdenshistorien - ikke noget man kan gøre noget ved, men fandeme irriterende!
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.639
(Og en vallak, jeg har lånt.)
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 862
Ahr, overvej nu lige den igen, tror du selv på at din hest er i stand til at overveje sådanne situationer, og for den sags skyld være lalleglad?
Den kan vel lige så vel som dig selv have en dårlig dag, ofte er din hest dit spejl.
Måske skulle du bare have givet den fir, så havde i begge været fri for en dårlig oplevelse..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.937
Uuunderligt at ejeren har haft fortalt mig at Maja har været hestegal, står bae og ligner et spørgsmålstegn - for det har jeg da ikke bemærket xD.
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 862
mar 2006
Følger: 124 Følgere: 125 Heste: 3 Emner: 803 Svar: 5.473
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
apr 2009
Følger: 26 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 185
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.483
feb 2007
Følger: 182 Følgere: 279 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.723
men sådan er nogle hopper jo - også derfor at nogle ikke gider hopper.... selvom jeg bare synes det gør dem sjovere
¤Stald Højbo¤ Simone Vogt .
dårlig oplevelse??
jeg havde da ikke nogen dårlig oplevelse andet end hun var røvirriterende, men jeg ignorede hende jo bare, jeg råbte ikke op eller noget andet!!! Og Chiara havde det da i hvert fald ikke dårligt, hun blev ikke trænet og fik lov til at opfører sig som en tosse mens jeg bare gik ved siden af og rystede på hoved...
nej selvfølgelig kan heste ikke overveje sådan noget - det var også derfor jeg skrev: "LIGNEDE DET I HVERT FALD"!!!!
men ja lalleglad var nok et dårligt ord.. legesyg ville nok være bedre
jeg forstår ikke helt hvad det er jeg skal vide???
Hvad kunne jeg gøre anderledes? Når hun er i brunst så er hun i brunst!! Jeg kan jo ikke gøre andet end at tilpasse mig efter hende
©MATO. - snitte? i;
vold = de andre heste har måtte true med at bide og sparke og så har de nogle gange måtte gøre alvor af trudslerne
Hestehaven, CNN-Foto .
lyder MEGET som Chiara
-dog kan jeg godt ride hende, så længe jeg laver kompliceret arbejde
feb 2007
gider jeg ikke da hun jo ikke har opført sig SÅ åndsvagt før
men hvis hun bliver ved så vil jeg da prøve
feb 2007
haha det var også i går jeg forstod hvorfor nogle ikke gider hopper
nejnej de sår hun havde var "bare" hudafskrabninger
dec 2007