{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Fucked up hest!!!!!! ALT for hoppet!!! {{forumTopicSubject}}

Min hoppe Chiara er officiel fucked up!!!! - mere end før!

Når Chiara er i brunst, er hun generalt meget hoppe, hviner ofte osv

Men i dag slog hun ALLE rekorder!!!!! Hun skiftede humør hver halve minut (og nej jeg lyver ikke!) - det ene øjeblik lalleglad, det næste stod hun med rynket mule og overveje stærkt at bide mig (lignede det i hvert fald)

Hun havde sår over det hele (og var derfor halt), fordi hun hele dagen havde hvinet og gået ind i de andre heste på folden og den eneste måde at få en pause fra hende var ved at bruge vold - men alligevel var hun tilbage lidt efter og var irriterende - FLOT Chiara...!

Hun hvinede HVER gang der kom en hest, da jeg trækkede hende rundt.

Dette var bare lidt af hvad hun gjorde i dag... ARGH!!!!
Hun var alt i alt pisse træls og legede den største liderlige, humørsyge teenager i verdenshistorien - ikke noget man kan gøre noget ved, men fandeme irriterende!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucked up hest!!!!!! ALT for hoppet!!!
  • #1   19. maj 2009 Og det er så derfor jeg holder hingst fra nu af. (:
    (Og en vallak, jeg har lånt.)

• #2   19. maj 2009 ''det ene øjeblik lalleglad, det næste stod hun med rynket mule og overveje stærkt at bide mig ''

Ahr, overvej nu lige den igen, tror du selv på at din hest er i stand til at overveje sådanne situationer, og for den sags skyld være lalleglad?

Den kan vel lige så vel som dig selv have en dårlig dag, ofte er din hest dit spejl.
    Måske skulle du bare have givet den fir, så havde i begge været fri for en dårlig oplevelse..

• #4   19. maj 2009 Hvor er jeg glad for at jeg ikke kan mærke på Maja når hun er i brunst og at hun aldrig er 'hoppet' :D.

Uuunderligt at ejeren har haft fortalt mig at Maja har været hestegal, står bae og ligner et spørgsmålstegn - for det har jeg da ikke bemærket xD.

• #5   19. maj 2009 Det ser ud som om, at du laver noget rigtig fint arbejde med hende, - så synes jeg også, at du burde vide det her smiley

• #6   19. maj 2009 Vold?

• #7   19. maj 2009 Sådan er min hoppe heldigvis ikke.. smiley Tror dog også at min 2 års bliver en "hoppet" hehe, men tror dog ikke hun bliver slem.. må tiden vise hehe

• #8   19. maj 2009 når min er i brunst er hun ligesom hun er normalt det er dejligt:D

• #9   19. maj 2009 Mato, de andre heste sparkede hende nok smiley

• #10   19. maj 2009 Normalt synes jeg det er morsomt at se på at hun overreagere HELT vildt på sine hormoner, men i dag var det bare vildt irriterende fordi hun overreagerede HELT vildt - da jeg på et tidspunkt stoppede hende op, begyndt hun at lave passage samtidig med at hun hvinede - så bliver det da ikke mærkeligere!!!!!
    men sådan er nogle hopper jo - også derfor at nogle ikke gider hopper.... selvom jeg bare synes det gør dem sjovere smiley

¤Stald Højbo¤ Simone Vogt .
    dårlig oplevelse??
    jeg havde da ikke nogen dårlig oplevelse andet end hun var røvirriterende, men jeg ignorede hende jo bare, jeg råbte ikke op eller noget andet!!! Og Chiara havde det da i hvert fald ikke dårligt, hun blev ikke trænet og fik lov til at opfører sig som en tosse mens jeg bare gik ved siden af og rystede på hoved...
    nej selvfølgelig kan heste ikke overveje sådan noget - det var også derfor jeg skrev: "LIGNEDE DET I HVERT FALD"!!!!
    men ja lalleglad var nok et dårligt ord.. legesyg ville nok være bedre

jeg forstår ikke helt hvad det er jeg skal vide???
    Hvad kunne jeg gøre anderledes? Når hun er i brunst så er hun i brunst!! Jeg kan jo ikke gøre andet end at tilpasse mig efter hende

©MATO. - snitte? i;
    vold = de andre heste har måtte true med at bide og sparke og så har de nogle gange måtte gøre alvor af trudslerne

Hestehaven, CNN-Foto .
    lyder MEGET som Chiara
    -dog kan jeg godt ride hende, så længe jeg laver kompliceret arbejde

• #11   20. maj 2009 TAZ
    gider jeg ikke da hun jo ikke har opført sig SÅ åndsvagt før
    men hvis hun bliver ved så vil jeg da prøve

• #12   20. maj 2009 Jeg har stille og roligt knald på
    haha det var også i går jeg forstod hvorfor nogle ikke gider hopper smiley
    nejnej de sår hun havde var "bare" hudafskrabninger

• #13   21. maj 2009 smiley havde / har ( nu pensioneret) også en hoppe der var temlig træls. Når man har meldt til stævne og det rammer lige i den periode... øv øv.. når ens hoppe stejler rundt pga total forvirring fra hormonerne og når man skal frem fra en parade klemmer hende igang, spredte hun bare benene og strintede smiley midt i en la 4.. ha ha det var sgu lidt komisk til tider. men ville ikke bytte for en million, for frem til nu er hun stadig den lækreste hest jeg nogensinde har redet ( når der ikke var hormoner på spil)

• #14   21. maj 2009 Min hoppe Finesse har været præcis på samme måde, men det går over med årene. Da jeg fik hende som 6 årig, var hun overhovede ikke til at styre på grund af sine homoner. Det hjælper at putter føl i dem, efter Finesse havde fået sit andet føl, faldt hun meget til ro.

Kommentér på:
Fucked up hest!!!!!! ALT for hoppet!!!

Annonce