{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Afvisning og godkendelse {{forumTopicSubject}}

Nu gik jeg lige ind for at tjekke de afventende heste og undre mig godt nok lidt over folks grunde til at afvise og godkende..
Der var 2 heste med kun et billede og praktisk taget ingen tekst.. men det var en flot friser og en køn cob og de har begge fået en del velkomst point.. hallo det hedder mindst 5 tydelige billeder.. 1 billede og ingen tekst hører jo ikke til i et galleri, men det er lidt som om nogle glemmer det hvis hesten er flot (folk havde bla skrevet smuk hest)
Så var der en pony som var oprettet af en lille 10 årig pige.. der var mange billeder i forskellige situationer, et par af billederne vendte forkert.. den var lidt for høj til at være shetlænder og ingen stamtavle skrevet ind.. ogfolk svinede hende til og beskyldte den forat være falsk.. mnen 10 årig har måske ikke helt styr på højden.. og mange forskellige billeder taler jo meget for ægteheden.. så hvorfor ikke prøve at hjælpe lidt der i stedet for at skælde ud ??
Og så var der et par med 15 + billeder og masser af tekst og ingen umiddelbar tegn på falskhed hvor der var givet afvise point uden begrundelse.. øhh hvorfor ??
Jeg byder velkommen hvis der er de krævede 5 billeder og man kan se det er en hest og der er lidt tekst.. med mindre der er tydelige tegn på falskhed.. afviser jeg skriver jeg hvorfor, med mindre 10 allerede har skrevet det..
Det ville være rart hvis folk ville skrive hvorfor de afviser, så vi andre har e chanse for at se hvis der er noget vi lige har overset..
Hvad siger i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvisning og godkendelse
  • #1   24. maj 2009 Er ening i det du siger. Jeg afviser hvis der kun er 1 billede, lidt tekst, eller de billeder der er der, er meget ensformede/ kedelige/ dårlige

  • #2   24. maj 2009 Ihh må indrømme jeg bliver direkte irriteret nå flk skriver.. "kan godt være du kun har 1 billede men det betyder ikke noget for mig.. og synes du har fin tilknytning til hesten"..det er jo ligegyldigt om man mener billeder er irrelevante, det er et krav med 5 billeder (måske HG kune gøre sådan at en hest profil ikke kan snds induden 5 billeder`??) og hvoda pokker ka man sige at personen har fin tilknytning når der intet står hverkenom hesten eller tilnytning og der ingen person er på billedet ??
    Sorry hvis det bare er mig der er "morgen" sur.. men det er jo sådan noget der gør stedet useriøst og får mange fakere ind..


  • #3   24. maj 2009 Det blir jeg også. Kan heller ikk forstå at folk får så ond i r*ven af, at man aviser deres hest med en god begrundelse

  • #4   24. maj 2009 Ja det har jeg også tit undret mig over.. Syntes ikke folk helt er fair.. og skælder og smælder så snart nogen har skrevet noget forkert.. Det som om folk ikke vil prøve at hjælpe.. Nye der skal ind på hestegalleri, kender jo ikke reglerne 100% Og ja små piger på 10 års alderen, har ikke helt samme forstand på højder mv som os andre... Så syntes også man lige skal "klappe hesten" og hjælpe de nye..

    Jeg afviser også, hvis der kun er 1 billede og ingen tekst.. eller hvis det er meget grumsede billeder.. Det er jo et galleri..


  • #5   24. maj 2009 Tak for jeres svar.. rart det ikke bare er mig der er "morgensur"

Kommentér på:
Afvisning og godkendelse

Annonce