{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
204 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg gøre??? {{forumTopicSubject}}

Min pony har fået tæsk af en af de andre heste på folden så han prøvede at springe over hegnet, men han fik ikke røven med og landede midt i lågen... Nu har han fået et lille sår på maven men han har også fået en kæmpe bule... den er meget blød i midten og hård uden om... Jeg har vasket det med varmt sæbevand og har haft givet ham varme omslag på... Det er lige sket men jeg vil lige se tiden lidt an til på mandag med at ringe til dyrlægen, for han virker ikke som om at han har ondt, da han ikke siger noget at jeg vasker det... Har i nogen gode råd til hvad jeg kan gøre ud over ddet jeg har gjort???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal jeg gøre???
  • #2   5. jun 2004 Du skulle ha KØLET bulen da den var ny! Det er jo blodkar under huden der er bristet - og det ville ha' stoppet blødningen.

Dagene after er varme godt - det hjælper på blodgennemstrømningen.

At vaske det udvendige sår med sæbevand er fuldstændig rigtigt (og så lidt sårpudder på...).

Du behøver ikke ringe efter dyrelægen, med mindre bulen vokser - eller der er andre tegn på, at han får det dårligt.

Og ja... Jeg har prøvet noget lignende. Han er ved at være rask nu :o)

God bedring med ham :o)

• #3   5. jun 2004 til BH:
    Så lige er det heller ikke sket jeg vaskede ham føste med varme dagen efter.... Så jeg har vist efter jeres gode råd gjort det rigtige... Og her til aften har jeg snakket med min halvpart og hun siger at det allerede er faldet til ca halv størrelse af hvad det var i går!!! Så vi slap nok heldigt denne gang! Men tusinde tak for jeres råd... Jeg skriver igen om nogle dage og fortæller hvordan det går...

• #4   5. jun 2004 ps hans sår under maven blødte aldrig det ligner mest at hårene bare er flået af...

Kommentér på:
hvad skal jeg gøre???

Annonce