{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Heste Kiopraktor i København {{forumTopicSubject}}

Hej alle,.

min hest er begyndt og blive meget stiv på venstre volte, og vil ikke rigtig bøje sig, jeg tænkte at det måske havde noget at gøre med noget som sad og klemte på en måde, vil i hvert fald gerne være sikker, så er der nogen af jer som har en god hestekiopraktor i kan anbefale?

hilsen Christina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste Kiopraktor i København
  • #1   24. maj 2009 Rikke Schultz
    Hun kommer i hvert fald i Nordsjælland, så der er ikke langt til KBH
    Hun har været ude til Masetto. Hun virkede til at have ret godt styr på det hun lavede.

• #2   24. maj 2009 Hvad var din oplevelse efterfølgende? hjalp det ? hvor længe skulle dine hest stå stille bag efter?

• #3   24. maj 2009 Det er nogle år siden, men jeg husker ikke at han skulle stå stille mere end få dage. mens musklerne ligesom vænnede sig til den nye placering... om det hjalp er svært at sige, fordi det viste sig at han havde kissing spine og at jeg derfor skulle lægge min træning om.

Så hvad det lige præcis var der hjalp....

Men han er i hvert fald meget bedre nu.... smiley

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   24. maj 2009 Jeg brugte dyrlæge Maja Guldborg til min hest for et par år siden. Hun har taget en specialuddannelse i kiropraktik til bl.a. heste og hunde. Mener at kunne huske hun bor i Haslev..

Kommentér på:
Heste Kiopraktor i København

Annonce