{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Et tip mod fluer og andre klamme dyr! {{forumTopicSubject}}

Til alle dem der er trætte af fluer og hestebremser:
Jeg har altid smurt hjortetaksolie på mine heste om sommeren. Det lugter fælt, men det synes insekterne heldigvis også! Så mine heste blir ikke plaget af stik og sværmende fluer:-)
Synes bare lige jeg ville nævne det, hvis nogen havde problemer med insekter..
Det er i øvrigt billigt, for man skal ikke smørre ret meget på. Det kan købes på apoteket.

Hvad bruger i mod fluer oghestebremser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skrift af gulvvarme system og termostater 11.000 kr.
  • Skift af afløbsrør under vask 1.000 kr.
  • “Hænge en lampe op”, “ Montere en knagerække på væggen i gangen” 810 kr.
  • Dybdegående hovedrengøring badeværelse og køkken oven 1.875 kr.
  • Rengøring af Badeværelse 850 kr.
  • Reperation af Sage espressomaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et tip mod fluer og andre klamme dyr!
  • #1   29. jul 2005 Det må da være rart.. Havde engang en hest der blev stukket hele tiden, den løb bare rundt på marken og var helt skumsvedt! Men da jeg smurte hjortetaksolie på hende, blev hun helt rolig igen..

• #2   29. jul 2005 Det bruger jeg os.. Men jeg har os haft problemer med at hestene ikke kunne tåle det.. Men nu ved jeg ikke lige hvad for noget du bruger.. Men har set at man kan få noget som man kan sprøjte på i stedet for.. Det skulle ikke være så hård for hestene..
    Ham af min kan jeg kun give meget lidt på.. f.eks. på halen og hovene.. fordi han er en smugle alergisk overfor det..

• #3   29. jul 2005 Jeg plejer at 'male' et par striber ned af halsen og på bagparten. og så smørrer jeg lidt på hovedtøjet. Alle mine kan tåle det, har aldrig haften hest der ikke kunne.. heldigvis:-)

• #4   29. jul 2005 ja det plejede jeg os at gøre, indtil en dag, hvor det lignede brandsår..
    min pony kunne heller ikke tåle det, hun havde en masse brændsår over hele kroppe, en sommer, så måtte hun stå inden.. det var os lidt synd..

Kommentér på:
Et tip mod fluer og andre klamme dyr!

Annonce