{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Psykopater! KLipper i hegnet. {{forumTopicSubject}}

Arrgh jeg gider ikke leje den stald mere. Hver eneste måned har der været problemer. Har der ikke været indbrud, så er lågen smadret i småstykker eller også render der små dumme drenge rundt på folden og jager rundt med hestene. Men nu er det fanme nok! I foregårs kommer jeg ud til stalden og hele hegnet, lige pånær den fold som hestene gik på, var klippet i stumper og stykker.
Det er helt klart nogle som vil have hævn over mig af den ene eller anden årsag, da de havde skånet mine heste og kun klippet på min fold. Nabofolden som er i forlængelse af min ene var ikke klippet. Og havde det været drengestreger havde det sgu nok været sjovest at se hestene løbe ud af folden smiley
Det er sindssygt idiotisk og farligt, tænk hvis den lille shetter var løbet under ved ledet(Gør den tit), og ud på de andre folde. Så kunne den være løbet op på klausdalsbrovej og forårsaget et kæmpe trafik uheld og slået uskyldige mennesker ihjel.
Derudover har jeg fået trusler om at der er nogle der vil komme og brænde stalden ned også selvom hestene står inde så nu bliver de flyttet i en fart!
De er ikke sikre i stalden og de er ikke sikre på folden! Grrr!! Jeg hader dumme mennesker!
Har meldt til politiet men de vil ikke gøre noget!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Psykopater! KLipper i hegnet.
Kommentér på:
Psykopater! KLipper i hegnet.

Annonce