{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Furminator (strigle) kender I den?
  • #1   3. jun 2009 Super effektiv!
    Den forvandlede Bamse tulle til sommer tulle i løbet af ret kort tid og var effektiv til lige at tage de sidste år på Maja :).

• #2   3. jun 2009 Min far eer dyrlæge, og tog engang Furminator-striglen til hunde med hjem til mig. Synes den hjælper OK, men det er ikke nogen vidunderstrigle. Man kan sagtens nøjes med hundestriglen, den er lige tilpas i størrelsen til heste. Men hestene synes ikke altid at det er lige rart at blive striglet med dem, så det skal kun være på store områder, som på bagpart, hals og mave at man bruger den smiley

• #3   3. jun 2009 Jeg bruger FURminator til min kat, den fjerner dødt underuld og er meget effektiv..

Men jeg tvivler på at børsten findes i en størrelse der passer til heste smiley

• #4   3. jun 2009 Okay, det var fordi min farmor ringede og sagde, at hun havde købt den til deres shetland sheepdog - de har jo meget underuld. Så sagde hun, at der også var til hest, og så blev jeg jo nysgerrig :b

• #5   3. jun 2009
    Tanja - Modtager IKKE udfortringer *

Den jeg linker til ER til heste smiley

• #6   3. jun 2009 Den findes jo skam i heste størrelse og som nævnt tidligere er den super effektiv :o).
    Ejeren havde ellers købt en anden billig strigle til Tulle men den fik bare intet af og det var sku synd at bette Tulle skulle gå og være ved at dejse om i varmen fordi hun ikke havde smidt vinterpelsen endnu, men Furminatoren klarede det på 3-4 gange, så var der kun meget lidt vinterpels tilbage og Tulle rendte ikke rundt og svedte af og græsse :o)

• #7   3. jun 2009 Der er flere slags. En til kat, en til hund og kat og en til heste. smiley

Har set den blive brugt på mange hunde, hvor den er fantastisk til nogle, men ikke til andre, som ikke har så meget underuld. (det er der den fjerner de løse hår) Kunne forestille mig den var genial til heste med meget vinterpels her i foråret smiley

Kommentér på:
Furminator (strigle) kender I den?

Annonce