Ponserne er flyttet {{forumTopicSubject}}
Så er vores to gamle shetlandshopper, Mille og Michelle blevet hentet af deres tidligere ejere.
Da vi lige overtog dem (sammen med gården) var de søde og venlige. Men efterhånden som vi fik flere heste, blev de ondskabsfulde og ustyrlige.
På et måneder nåede de at gøre følgende:
- Angribe min far, som dog slap væk.
- Sparke min fætter i røven da han var ved at reparere hegn.
- Flyve på min nabo med blottede tænder og ørerne tilbage, stejlede op ad hende og bed hende.
- Sparke min lillebror på 9 år da han ville kæle for dem.
- Stejle op ad os, når vi ville trække med dem (skete mange gange)
- Bide og sparke os hvis vi snakkede med en anden hest på marken.
Til sidst ringede vi til de tidligere ejere og sagde at hvis de ikke hentede dem, så ville vi sælge dem.
Da de så hentede dem, skabte ponyerne sig så meget, at ejerne sagde at de faktisk gerne selv ville af med dem, hvis de ikke begyndte at opføre sig som de gjorde før.
Men måske bliver de "normale" igen når de kommer til at gå alene. Jeg tror de blev syge af jalousi fordi de var vant til at ejerne kun havde dem, og forkælede dem helt vildt.
Nu er her stille og fredeligt igen, og vi behøver ikke være bange for at lade børn gå ind til hestene.
Kun vores søde shetlandsvallak Rasmus savner de to harper. Men mon ikke han kommer over det? Han har jo mange andre fold-kammerater.
Nu har jeg så slettet Mille og Michelle, og jeg har også slettet dem vi har opstaldet af naboens. Så nu har jeg kun mine egne 4 heste oprettet herinde.
Knap så meget at holde styr på ;o)
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 293
hehe
Ponserne er flyttet