HJÆLP til opstaldning!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg søger med lys og lygte efter et sted til mine to skattebasser, når jeg flytter til sønderjylland om 1 1/2 måned!
Det drejer sig om Andina (dressur-musse på 11 år) og Eddie (1-års hingsteplag)
Det behøver ABSOLUT ikke at være en rideskole...men der skal være mulighed for at ride på stedet og mulighed for fold (gerne døgn fold til den bette)
Opstaldnings stedet skal ligge omkring endten Hjordkær, Aabenraa eller Rødekro.
Prisen kan vi jo snakke om...men jeg er villig til at undervise lidt på stedet, hvis dette har interesse. (er dressur rytter med 17 år på bagen på en hesteryg, jeg er uddannet dressur dommer, og har desuden undervist på Prix sct. george niveau...
HÅBER NOGEN KAN HJÆLPE MIG!???
aug 2005
Følger: 57 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 45 Svar: 241
Er ik for at lyde irriteret...men jeg har jo skrevet at det er sønderjylland jeg søger opstaldning i
mar 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.291
(link fjernet)
De har stor ny ridehal, masser af føl/plage. Og om sommeren har de hingstestation. Super flinke mennesker!!! Det ligger i Hønkys ved Rødekro.
jun 2007
Følger: 70 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 55
Stald arthur.
Der er en masse steder hernede af.. hehe.
Kommer an på om du vil ha privat sted eller rideskole ?
aug 2005
Lacuqo: Som sagt så var det ikke for at lyde sur, men det stod jo i annoncen at det sku være i sønderjylland...:)
aug 2005
jun 2007
Kan ikke lige nogen præcise steder. og så er der et mega lækkert sted ved noget der hedder kassø kan ikke lige huske hvad det hedder men det er privat. og så er der små steder rundt i løjt.
Jeg vil råde dig til og køre lidt rundt og kigge.,
Jeg selv er på Rødekro sportsrideklub og der er jeg meget tilfreds kom også fra et privat før. Men netop det er sted er ikke så stort så det er ikke så meget rideskole.
jun 2007
HJÆLP til opstaldning!!!