{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er træt af at sælge hest...
  • #2   11. jun 2009 Jo, dte har vi prøvet med en rideskolehest. <b> 3 gange </b> blev vi brændt af, mens vi stod med en nyvasket, opflettet hest!

• #3   11. jun 2009 og enten ringede de slet ikke afbud, eller så ringede de 2 minutter før de skulle være der.

• #4   11. jun 2009 hvis du kun har din hest til slag herinde kan jeg sige det ikke er et seriøst sted at sælge hest!

• #5   11. jun 2009 Det har jeg heldigvis ikke prøvet :b Jeg skulle have solgt min gamle pony, og der satte vi hende på dba, og 3 timer efter var der nogen der ringede og sagde at de gerne ville se på hende, de kom ud og var blæst væk med det samme, så kom de senere og hentede hende på prøve, som de skulle have hende på i 2 uger, men efter 4 dage ringede de og sagde at de gerne ville købe hende :b

• #6   11. jun 2009 Jeg købte forresten Charlie her igennem :b

• #7   11. jun 2009 Jeg havde slet ikke nogen problemer med Bambi, hun var på nettet i 3 uger og så var hun solgt. Der var 3-4 forskellige der ringede på hende hvor det så kun var en af dem der var ude og se hende, og de besluttede sig for at tage hende med hjem med det samme så det gik lidt stærkt. De andre 3 var mødre der ledte efter en børnepony til deres små børn, og jeg vil ikke ligefrem kalde Bambi en børnepony så det sagde jeg jo selvfølgelig som det var, men de havde dog stadig muligheden for at komme ud og se og prøve hende alligevel, det valgte de så fra...

• #9   11. jun 2009 Jeg havde det lige omvendt da jeg skulle købe hest smiley Vi havde snakket med en på fyn - og vi bor selv i midtjylland - og hun sagde at hesten havde startet LB i dressur og gik LA til træning, en 9-årig velreden hest. Perfekt, tænkte vi! Så vi kørte helt til fyn en torsdag aften. Vi ringede og sagde at vi blev cirka 20 minutter forsinket, og da der var gået 23 minutter ringede hun og spurgte hvorfor vi ikke var der. Da vi så endelig kom sagde hun ikke engang hej til os, og hun brokkede sig højlydt over at vi ikke var der til tiden, til sin mor.

Så blev hesten sadlet op, og vi skulle ride. Vi fandt så ud af at den ingen balance havdem, og vi snakkede med moren, og hun sagde at den havde været tilredet i et halvt års tid, og det eneste den kunne var hvad pigen havde lært. Den gik da stabilt til biddet i alle gangarter, men det var også alt. Da jeg så skulle ride, red jeg hesten meget bedre end pigen gjorde, så hun blev sur og gik, fordi hun ikke gad at se på sådan noget.

Vi sagde selvf. nej, fordi den slet ikke kunne hvad vi havde forventet. Så indimellem møder man også folk der slet ikke aner hvordan man skal sælge en hest smiley

• #10   11. jun 2009 Nej, hesten er til salg her, HN, og DBA..

Jeg synes jeg forlanger en rigtig fair pris for min hest, kontra det den kan og det den kan lære..

Jeg synes at såvel som sælgere skal være ærlige, så skal køberne også være det.. Man skal gøre sig klart at hvis man f.eks. kommer fra pony til en stor hest, så får man det mange gange svært, samtidig så skal man indse hvor god man er til at ride, hvis man næsten ikke har redet og kommer ud og ser på en LA hest, så er det sq da klart at man ikke lige kan få den til det hele.. Man kan i hvert fald ikke bare sidde stille på min hest og så forvente at den gør alt arbejdet for dig, man bliver altså nødt til at være med selv..

• #11   11. jun 2009 Hej Krista

Jamen jeg er så en af køberne ( dog ikke en af "dine" købere).
    Jeg har også aflyst, men dog i god tid ( dage i forvejen). For mig sker der det at jeg ser en hest, bliver begejstret venter et pat dage - ringer........ og så spøger hesten i underbevistheden, hvis tvivlen nager mig aflyser jeg hellere end at spilde folks tid.
    Jeg kan godt forstå at du bliver irriteret, men se det på den måde .... "godt jeg ikke fik solgt mit dejlige dyr til de mennesker". En dag dukker de rigtige mennesker til lige præcis dit dyr op - til glæde for både dig, hesten og dens nye ejere.
    Held og lykke med salget

Linda

• #12   11. jun 2009 hmm lad potentielle købere klare alt fra at trække hesten på stald gang til trække ud og ride, i stedet for du sadler op.

det sku træls med dårlige købere men du kan ikke klage over når der kommer nogen at de er dårlige til at ride, altså du har jo retten til at vælge køber, så der de dårlige bar valgt fra

• #13   11. jun 2009 Jeg klager ikke over at folk ikke kan ride, jeg vil hellere end gerne sælge til en der er uerfarren, da vedkommende kan lære rigtig meget af min hest, det vigtigste er trods alt at hun får det godt.. Jeg er bare lidt småirriteret over at folk tror de kan starte LA næste weekend, selv hvis de ikke ved hvordan man laver en schenkelvigning..

Kommentér på:
Er træt af at sælge hest...

Annonce