706 visninger
|
Oprettet:
Er træt af at sælge hest... {{forumTopicSubject}}
Folk der aldrig ringer tilbage, der ikke kan ride, aflyser i sidste øjeblik (man står nærmest der med en opsadlet hest), kommer med dumme kommentarer eller undskyldninger...
Måske er jeg bare uheldig...
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 46 Emner: 1 Svar: 777
nov 2005
Følger: 137 Følgere: 158 Heste: 6 Emner: 269 Svar: 3.221
nov 2005
Følger: 137 Følgere: 158 Heste: 6 Emner: 269 Svar: 3.221
mar 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Emner: 130 Svar: 646
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Så blev hesten sadlet op, og vi skulle ride. Vi fandt så ud af at den ingen balance havdem, og vi snakkede med moren, og hun sagde at den havde været tilredet i et halvt års tid, og det eneste den kunne var hvad pigen havde lært. Den gik da stabilt til biddet i alle gangarter, men det var også alt. Da jeg så skulle ride, red jeg hesten meget bedre end pigen gjorde, så hun blev sur og gik, fordi hun ikke gad at se på sådan noget.
Vi sagde selvf. nej, fordi den slet ikke kunne hvad vi havde forventet. Så indimellem møder man også folk der slet ikke aner hvordan man skal sælge en hest
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 138
Jeg synes jeg forlanger en rigtig fair pris for min hest, kontra det den kan og det den kan lære..
Jeg synes at såvel som sælgere skal være ærlige, så skal køberne også være det.. Man skal gøre sig klart at hvis man f.eks. kommer fra pony til en stor hest, så får man det mange gange svært, samtidig så skal man indse hvor god man er til at ride, hvis man næsten ikke har redet og kommer ud og ser på en LA hest, så er det sq da klart at man ikke lige kan få den til det hele.. Man kan i hvert fald ikke bare sidde stille på min hest og så forvente at den gør alt arbejdet for dig, man bliver altså nødt til at være med selv..
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 29
Jamen jeg er så en af køberne ( dog ikke en af "dine" købere).
Jeg har også aflyst, men dog i god tid ( dage i forvejen). For mig sker der det at jeg ser en hest, bliver begejstret venter et pat dage - ringer........ og så spøger hesten i underbevistheden, hvis tvivlen nager mig aflyser jeg hellere end at spilde folks tid.
Jeg kan godt forstå at du bliver irriteret, men se det på den måde .... "godt jeg ikke fik solgt mit dejlige dyr til de mennesker". En dag dukker de rigtige mennesker til lige præcis dit dyr op - til glæde for både dig, hesten og dens nye ejere.
Held og lykke med salget
Linda
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
det sku træls med dårlige købere men du kan ikke klage over når der kommer nogen at de er dårlige til at ride, altså du har jo retten til at vælge køber, så der de dårlige bar valgt fra
dec 2003
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 39 Svar: 138
Er træt af at sælge hest...