{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Sådan en møg dag... :( {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle jo have været op til politiet idag for at høre om de havde fået min cykel ind... Og tænk... i denne lille møgby har politi stationen LUKKET om fredagen... grr... og min cykel blev væk i tirsdags... Så mon ikke den er væk på mandag...
og min hund er blevet syg... den skal muligvis aflives... og jeg er blevet vildt meget uvenner med min farfar =S

Det eneste lyspunkt er at Linse gik fantastisk idag... er vildt stolt af hende... min træner sagde: "ja der er jo lige en dressur hest i hende"
Så en temmelig dårlig dag for mig... og alligevel med et lille lyspunkt... og nu skal jeg ellers i seng lige om to sek...
skal op kl. 8 i morgen og til middelfart =O


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en møg dag... :(
  • #1   5. aug 2005 hvor synd smiley

    Hva fejler din hund ?

    Og jeg kunne Aldrig finde på at bliver uvenner med Min farfar, da jeg knap nok kender ham. Men lyder ikk sjovt, så skynd dig hellere at blive venner med ham igen ;D

    Træls med din cykel ;(
    Jeg fik os engang stjlet min cykel, skide træls..! Men der er slet ikke ppliti i vores Mikro by, såå derfor var det sQ bare en ny cykel ;D

    det lyder dejligt med Linse, hun er bare en super hest, =)


  • #2   5. aug 2005 Mange tak... det er dejlig med lidt opmundring... smiley
    Den har knækket noget i ryggen... faldet ned af trappen... det er virkelig noget møg...


  • #3   5. aug 2005 norre hvor er det synd for dig................ja bliv hellere venner med din farfar igen.....................der er bare ikk noget værer en at være uvenner med nogle..det var dejligt at din hest var dygtig............kan da lige gå ind og kigge ved den og give den karakter og en kommentar vis det kan gører dig lidt glad igen................har du nogle udfordringer.,..................så kan jeg også stemme i dem...............hehe vis bare du kan blive lidt glad igen................det er da skide træls at folk ikk kan fatte at det er din cykel dumme dem.............hehe men se nu og blive glad igen...............


  • #4   5. aug 2005 Tusind tak... hvor er det pænt af dig... smiley
    Tak for opmundringen.. smiley


Kommentér på:
Sådan en møg dag... :(

Annonce