{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Min seje hest! :D {{forumTopicSubject}}

Ja her igår da det øsede ned og blæste frygteligt meget havde mine to hyppere stået ude fra morgen til aften. De plejer normalt ikke at fryse så let, men da de kom ind og jeg så på Sammy stod han og rystede så meget at han dårligt kunne spise sin mad. Han var iskold ved krydset og i ørene og jeg tror det var den koldeste dag i hans liv. Selvom jeg pressede hånden ned på hans ryg i lang tid for at mærke om ikke der var en lille smule varme var han stadig helt iskold.
Da jeg så gik hen til Kiara stod hun bare ligeså stille og spiste sin mad. Hun rystede ikke det mindste og da jeg så mærkede på hendes øre og ryg var hun brandvarm, hun havde ikke mærket det mindste til den kulde.
Synes bare hun er så sej, der skal meget til at slå den dame ud smiley Hun kan også æde tonsvis af alt uden hun bliver syg eller dårlig, hun har endda engang spist en kvart balle muggent wrap (Ballen var HELT hvid af mug) uden hun så meget som klynkede over det smiley (Jeg gav hende den ikke, hun var selv smuttet ud for at få sig en bid natmad)

Havde lige lyst til at dele det med jer smiley
Var der nogle af jeres heste der frøs igår?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min seje hest! :D
Kommentér på:
Min seje hest! :D

Annonce