{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smed og Dyrelæge :D
  • #1   19. jun 2009 billige??? tror ikke du finder nogen der er meget biligere end andre da man har en ca. pris i hvert område alt efter profection.. men hvorfor køber du en hest hvis du ikke har råd til at holde den???

• #2   19. jun 2009 Jeg bruger PH som smed, de er virkelig dygtige også bruger jeg Årslev dyrklinik som dyrlæger da de er virkelig flinke og faktisk også billigere end de fleste dyrlæger.

• #4   20. jun 2009 Det er jo ikke fordi jeg ikke har råd, men det gør jo ikke noget, at man prøver lidt af hvert, og så bedømmer ud fra det. Hvis den ene smed er 200 kr. dyrer end den anden, og arbejdet er det samme - ja så er der sgu da mest logik i at tage den billige! Men hvis I kun kan komme med negative svar, som jeg faktisk ikke kan bruge til en skid, andet end blive pisse sur - så synes jeg bare I skal lade være med at skrive noget, tak.

• Camilla - Team Kærslund •
    Jeg brugte også PH til mine tidligere heste, men kan sgu ikke huske hvad jeg gav for det, men det kunne da være, at jeg skulle fortsætte med dem. For de var da også rigtig flinke. og Årslev dyreklinik, vil jeg da kigge nærmere på. Mange tak for din hjælp. smiley

Kommentér på:
Smed og Dyrelæge :D

Annonce