{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

nogen med forstand på udlån? {{forumTopicSubject}}

min veninde og jeg måtte i aften nå til erkendelse.....det var en hård tur, men vi har simpelthen gang i mere end vi kan gabe over, derfor tænker vi nu ganske alvorligt i at udlåne en og sælge en helt fra.

sportspony hoppen vi vil sælge fra er en rigtig skøn lille dame, som er super klar mentalt til at komme ud og bestille noget. hende er der slet ingen bekymringer omkring.

det er værre med den anden.

han er en 12 års vallak, nordskensk skovhest. han er alletiders at ride på, der er ikke det der ligner rideproblemer med ham. men han er en stor dreng jo, og han kan godt være noget drilsk og muleren. han er brøl stærk (!!) han går virkelig godt sammen med vallakker, men mindre godt med hopper, da han har stærk tilknytning til hopper, og faktisk bliver seperations angst ved adsklillelse.

da han kom til os blev vi advaret om at han skulle være skudræd, men det har vi altså ikke set det fjerneste til. den eneste umidbare handelsfejl vi kan finde på ham er hans seperations angst fra hopperne. jeg vil godt lige indskyde at der er taget blodprøve af ham, om han eventuelt med base i denne opførsel kunne være ur eller klaphingst, men han er klokkeklar vallak.

han er íkke "hingstet" i sin øvrige opførsel

meeeen grundet hans størrelse er vi nødt til at være sellektive med hvem han skal i hænderne af. det er nødt til at være en voksen der er lidt pondus i.

han har så vidt vides aldrig været brugt til andet end hygge ridning, så om han har særlige talenter, det må guderne vide.

nu vil jeg gerne have din kommentar? hvad mener du? er det sandsynligt at finde et godt låne-hjem til ham

jeg har valgt at fjerne fotoalbummet med billeder af ham for at understrege at dette IKKE er en annonce, men et debat oplæg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen med forstand på udlån?
  • #1   21. jun 2009 Ja selvfølgelig er det det, i skal bare understrege til dem der vil låne ham/købe ham,

    Seperationsangst, er ikke noget alvorligt efter min mening da heste er et flok dyr..

    Men er sikker på i kan finde et godt hjem til ham...


  • #2   21. jun 2009 Jeg er sikker på der findes en som vil kunne bruge ham ... (jeg ville) smiley Hvis hesten er til at ride, og ikke er "dum" - hva siger han til at evt ride på bane, hvis de øvrige heste går på fold ved siden af ?

    Kan han være alene i stalden imens man ordner ham osv - ell kræver han de andre er inde sammen med ham ?
    Selv har jeg en hoppe der absolut ikke kan være alene, og der må de andre ind, hvis hun skal ordnes i stalden.


  • #3   21. jun 2009 ja, man kan sagtens ride ham ud alene, eller på bane ved siden af de andre heste, han kan sagtens tages ind alene, problemet opstår KUN når man tager damerne ind uden ham, det er der, og KUN der, filmen knækker for ham

  • #4   21. jun 2009 Årh jamen så lyder han meget nemmere at ha end hende jeg har smiley

    Jeg er helt sikker på han vil kunne lånes ud/sælges. Blev pludselig meget nysgerrig ... he he


  • #5   21. jun 2009 han er også en rigtig dejlig bamse.

    vi har simpelthen bare ikke tiden til det vi har gang i,l det er det eneste der afholder os fra at beholde ham


Kommentér på:
nogen med forstand på udlån?

Annonce