{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesten snubler ö
  • #1   11. aug 2005 Jaa, altså hun er ikke blevet redet så skide meget, skal til a ride hende hele næste år. Hun har en skide go trav, men rigtig mange ryttere tør ikke galopere på hende :s Ret synd for hesten, så nu vil jeg starte hende op på en frisk, og longere hende lidt o såen til a starte med og så langsomt bygge hende op på den måde

  • #2   11. aug 2005 Tror bestemt ikke du skal tage skoen af hende, når først de har sko på skal man ikke tage dem af igen...
    Jeg tror sipelthen bare du skal ride den noget mere frem så der kommer en god galop i den..
    Gamacher hmm tror heller ikke det hjælper det vilde? Du kan selvfølgelig se om den klasker sine ben sammen eller noget andet, eller synes jeg ikke du skal...


  • #3   11. aug 2005 Ja, men det virker som om hun glider?

  • #4   11. aug 2005 Hejsa.

    Jeg vil tro, at det er p.g.a. en dårlig balance og at den ikke har krafterne til at komme ind og bære sig i galoppen. Så mit råd er, at træne den godt op i skridt og trav, og så tage mere og mere galop med efterhånden. Hvis det var skoene som sad forkert, så burde problemet også være der i de andre gangarter.


  • #5   11. aug 2005 Ja okay... Mange tak for jeres hjælp smiley

Kommentér på:
Hesten snubler ö

Annonce