Stort venskab {{forumTopicSubject}}
Múninn, den dejlige islænder jeg låner, har åbenbart savnet mig rigtig meget fordi jeg ikke kom op ´til ham i 3 dage. I går sprang han over hegnet og gik op til vejen og stod og så efter mig! Så hentede hans ejer ham og satte ham ind i folden igen. En time efter da jeg kom, stod han oppe ved vejen igen og ventede på mig. Jeg aede ham lidt og gik ned ad indkørslen, han fulgte mig som en hund, helt uden jeg havde fat i ham!
Vi er blevet så gode venner når nu han ikke har andre at gå sammen med end de 4 får og andre smådyr.
Men her engang i weekenden eller næste uge får han måske selvskab af to shetter tøser
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Jeg passede også Lotte (under min profil) i ca 1 år. jeg var på et tidspunkt ude og se hende, hvor jeg havde hende inde og nusse hende. Fik afvide at efter jeg var taget hjem var hun sprunget over hegnet 3 gange og løbt ind i stalden.
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 142 Heste: 25 Emner: 154 Svar: 1.570
Er bare glad for at han er så klog at han stopper ved vejen og nøjes med at stå og kigge i stedet for at løbe midt ud på vejen!
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 49 Svar: 118
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 142 Heste: 25 Emner: 154 Svar: 1.570
Nej, så kunne han være gået under den øverste tråd på ledet ved naboen, for den nederste bliver aldrig lukket. Han var fuldstændig ligeglad med de andre heste
Stort venskab