{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstaldning vamdrup-jels-rødding
  • #1   28. jun 2009 Det kan jeg hjælpe dig med! smiley
    Bor selv nær rødding.
    I Brændstrup: Birgitte B. enevol(d)sen har måske plads. omk. 1000 kr. r ikke helt sikker. Der er en velfungerende lille rideklub med billigt kontingent og udendørs dressur+springbane og flere gode aktiviteter årligt. mulighed for undervisning. Der er jeg selv medlem og vi har det rigtig sjovt (:
    Jels: overmoselund hestepension. Der er lille hal + udendørsbane. Flinke mennesker. (link fjernet)
    Skovbækgård i Rødding. Stor lækker hal+ udendørsbane. lidt små bokse men rimelige foldmuligheder. tror prisen ligger under 1000 kr.
    Rødding ridecenter v. tommy lundby. m. hal. hjemmeside kan findes. Mener det er ret dyrt.
    Jels, vamdrup: Kløvergården m. hal. Kender jeg ikke så godt men stedet virker udefra okay. pris vides ikke

Skriv PB for mere info hvis der er noget der vækker opmærksomhed. jeg vil gerne hjælpe.

hilsen henriette schmidt

• Penelope M
    Penelope M Tilmeldt:
    dec 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #2   10. dec 2018 er det i rødding meget dyrt eller smiley

• #3   10. dec 2018 Jeg ved ikke om der overhovedet er opstaldning i rødding længere. Men vi har plads i Sønder Hygum Rideklub, og der får du Januar måned gratis i 2019 :-9

• #4   10. dec 2018 Opslaget er fra 2009 smiley

• #5   11. dec 2018 Ja Mette, men nu er det mit opslag. Og hvis du kigger ordenligt efter kan se at Penelope har svaret igår

Kommentér på:
opstaldning vamdrup-jels-rødding

Annonce