Polterabend-ridning HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
hej alle jer hestemennesker.
jeg sidder lige her og håber at i kan hjælpe mig med min venindes polterabend som jeg skal planlægge.
hun elsker heste så derfor ville vi gerne alle sammen ride på heste i en times tid eller to som start på hendes dag.
kan i hjælpe mig med at finde nogle steder hvor vi kan komme til det henne?
KRAV:
-det skal være på sjælland, min veninde bor i Næstved så nu tættere på det som overhovedet muligt ville være dejligt
-vi bliver ca 10 tøser plus minus
-der skal være heste som også en nybegynder kan ride på
-nu billigere desto bedre ( men er det ikke altid det)
på forhånd tak:)
mvh Achena
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 46 Emner: 1 Svar: 777
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
Kig under www.hhrideskole.dk under priser sgu den ligge. Måske i kan få lavet en pakkepris. Kunne jo også lave to hold, ellers skal det nok være kreativt, med lån af de opstaldet heste
Ellers er der et sted på sjælland med islændere super fed tur vi fik, men den kostede nu også en pæn del penge. Og ja krævede at folk kunne sidde og følge med i frisk trav. + folk der ikke er vandt til at ride, vidst er fuldstændig smadret.
Op til jer, men kan godt anbefale vores rideskole, der før arrangeret pony games, når der nogle der har fødselsdag osv. Virkeligt hyggeligt Der ikke rideskole om lørdagen, og der stort ridehus, hvis vejret nu skulle blive dårligt.
Rigtig god fest
Venlig hilsen Tina
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 27
jun 2009
apr 2008
Mellem ringsted og roskilde.
Ja jeg lærte og ride hos Pernille, for en del år siden nu. nu meget småt med polterarben dengang, mere en person/to der var oppe og ride, og fik taget billeder.
Men muligt hun har udvidet det siden.
apr 2008
jun 2009
ja jeg synes også at det kunne være hyggeligt, og bruden ELSKER heste.
________
hvem er denne pernille post??
dec 2005
Følger: 22 Følgere: 46 Emner: 1 Svar: 777
jun 2009
maj 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 15
Held og lykke :o)
Polterabend-ridning HJÆLP!