{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æsel!
  • #1   29. jun 2009 Vi hr et ude på rideskolen, han er ikke så gammel og ja ret stædig, men ellers jo ligesom en pony.
    De kan være raske bærer af lungeorm, så de heste de går med, skal have ormekur mod lungeorm og så der sikkert lidt andre småting, som man skal være obs på, men det da meget hyggeligt med sådan en frisk bølle på folden.
    Du kan se billed af ham på forsiden af www.hhrideskole.dk

• #4   29. jun 2009 Min kollega har et rigtig fint æsel til salg ( ovenikøbet en lille smule berømt er den ). Ud af fin avl ( jo den slags findes også for æsler).
    Den koster 3500. Vogn og køresele købes med for ekstra.
    Den har været med i reklamefilm og har været til filmpræmiere på fisketorvet - så man kan godt tillade sig at kalde ham trafikvant smiley

• #5   29. jun 2009 Ude hvor min søsters veninde har pony, som min søster rider den står sammen med et æsel der hedder victor i en løsdrift. og han er så sød smiley han napper lidt en gang i mellem, men de rider ham.

• #6   29. jun 2009 Jeg kender et æsel der kan springe over 1 meter i løsspring, den er bare SEJ, haha.xD

• #7   29. jun 2009 'du skal ha' en æsel det kunne være sjovt:'D.

• #8   30. jun 2009 Mærkeligt vores får beskåret hovende mindre end hestene den springer tit smeden over ligesom de små ponyer, fordi de er så fine, så åbenbart forskelligt.

• #9   30. jun 2009 Okay det lyder umilbart meget kompliceret at ha' æsel??

• #10   9. mar 2010 her er en hjemmeside om æsler'
    (link fjernet)

• #11   18. mar 2010 hej du kan bruge dettet link æsler er ikke så smelle som folk gør dem til og de er 1000 gang kloger ind heste et ælser er stedige er en skryne hvis æslet ikke kan se en grund til at følge med gør den det bare ikke den er kun det kloger de går i deres tempo da de ikke har noge de skal nå æsler er meget kloge og er et trofast dyr de vælger deres eger og beskytter dem med deres liv grunden til æsler skryder er ikke kun for at kalde på hianden det er også en advarlse tone hvis der er fare og de kan også finde på at gå tilangreb på de dyr kryb/slanger som truger deres for at rede dem nej de er ikke dumme eller stedige de er beskytne og utrolig kloge min datter kan gøre alt ved vores æsel hingst og hun er kun 3 år han beskytter hende på folden hvis de andre heste kommer over til hende da hun var hel spæd og lå i barne vogen gik han med rund på folden og lage hovet op på hendes dyne for at kunne se hende og han gjorde det hver gang vi kom ud til ham, ham han kalder på hende når han ser hende og ja hun kan gøre alt ved ham ja selv fylde hans næsebor op med græs så kig på linget han fortæller om hvordan man foder og har æsler det er ikke så dyr og svært men du skal passe på en TING EN GANG ÆSEL ALTID ÆSEL smiley hvad hensynd til hovne er det lige som heste hver 6-8 uge (link fjernet)

Kommentér på:
Æsel!

Annonce