{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klargøring af hvide haler
  • #1   3. jul 2009 behhe = begge smiley

• #3   3. jul 2009 Øhh ja det plejer jeg nu også at gøre.
    Men det hjælper desværre ikke meget på halerne når de er misfarvede af urinen smiley
    Men kan se du ikke selv har nogen heste hvis haler er hvide i spidsen, så tror ikke helt du ved hvad det er jeg mener smiley

Nogle der har palominoer eller afblegede skimler der har en ide om hvad jeg skal gøre.
    Kan huske en tråd for nogle år siden hvor der kom en masse gode forslag, men kan desværre ikke huske dem.

• #4   3. jul 2009 heidi lykkegaard Møgeltoft J: Tak skal du have.
    Jeg plejer at vaske halen to gange med shampoo og en gang med balsam, og så showshine. Men det er svært at få spidsen helt hvid.

Hvordan fungerer detb med det der kartoffelmel?
    Går det ind og trækker skidtet ud, eller dækker det bare?
    Du siger jeg skal vente med at putte det i til halen er tør?

• #5   3. jul 2009 Til min gamle pony havde jeg noget bestemt skimmel shampoo, det blev halen altid kridhvid af, også selvom jeg ikke havde vasket en hel vinter

• #6   3. jul 2009 altså jeg pleger a vaske maaaaange gange med sådan en spichel heste shampoo til hvide heste og hendes hale blir en smule hvidere. men hendes hale er s´å heller ik helt hvid, men prøv a vask den et par gange hver dag op til skuet ^^ så ka det være det hjælper

• #7   3. jul 2009 Helene Hansen - TUS- Springhest søges : Kan du huske hvad den shampoo hed?

• #9   3. jul 2009 Puma : Okay, tak skal du have.
    Jeg må på jagt efter skimmel-shampoo. Du siger den fra Blue Hors er god?
    Jeg vasker altid grundigt og længe, og bruger altid balsam og showshine.
    Jeg har bare ofte svært ved at få det nederste af helan til at blive krid hvidt.

• #10   3. jul 2009 Er ikke selv ejer af nogle hvide haler, men jeg ville prøve med sæbespåner eller flydende brun sæbe.
    Måske jeg selv kommer derud, glæder mig til at se om der er hvide haler.

• #11   3. jul 2009 En orange en fra Blue Hors eller Blue Horse Martiné, speciel til hvide heste smiley

• #12   3. jul 2009 Mathilde&Julian ~ Team KRK ~: okay, tak skal du have. Den kigger jeg efter.

charlotte A: Hehe, ja så må du tjekke om jeg har været dygtig nok.
    Om ikke andet er det jo god øvelse for mig inden hoppekåringen her om få uger smiley

• #13   3. jul 2009 kartoffelmel tager det gule i halen.

Vask med shampoo - skyl halen -tør halen - kom kartoffelel i den våde hale og børst når halen er tør. Så bliver den hvid igen.

eller den nemme måde ;0)
    kør ud til en hundefrisør og hent hundeshampoo til hvide hunde og vask den med det.

• #14   3. jul 2009 Linda T: Super!! Mange tak skal du have smiley
    Så jeg vasker først halen, tørrer den lidt men ikke helt, og kommer så klartoffelmel i. Så lader jeg det tørre og børster det så ud?

Jeg bor faktisk lige oven på en hundesalon, så det kunne da være man skulle kigge derned i morgen, hvis hun er åben.
    Hehe.

• #15   3. jul 2009 Hej. Vask halen grundigt i noget shampoo til heste eller sæbepåner og skyld den derefter ren med vand. Gnid en masse kartoffelmel ind i halen mens den stadigvæk er lidt våd (fugtig) og lad det sidde til halen er tør. Børst til sidst Kartoffelmelet ud af halen igen (Der sker dog ikke noget ved, at der sidder nogle rester tilbage, da det jo er et naturprodukt). Jeg har selv brugt til til min connemarapony, da INTET andet virkede.

• #16   3. jul 2009 Ups, så lige at der også var en anden, der faktisk havde skrevet det samme smiley

• #17   3. jul 2009 Line M: Hej Line, mange tak. Det lyder til at det er effektivt med det der kartoffelmel. så det skal da helt sikkert prøves smiley

• #18   3. jul 2009 kan bar føje mig i rækken af alle der siger at man skal vaske halene i skimmels shampoo og derefter med kartoffelmel har selv en med lys hale og det fungere super godt men an skal starte helst nogle dage før med hale pleje og man pleje når det skal gøres smiley

• #19   3. jul 2009 Jep lige nøjagtig ;0)

Kommentér på:
Klargøring af hvide haler

Annonce