{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

ny hingst.. træls {{forumTopicSubject}}

Den første hingst vi prøvede at bedække Chiara med gik ikke
hun ville ikke lade ham bestige hende... aner ikke hvorfor, men hun har vel sin grund (selvom jeg mere tror hun bare gør det for at pisse mig af)

så nu har jeg fået kontakt med en anden araberhingst, som hun kommer hen til på mandag smiley
kæft det er træls at hun skal være så besværlig!!!

andre end mig som synes deres heste er irriterende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny hingst.. træls
  • #1   8. jul 2009 hmm sys ikke nogen hest i verden fortjener at man er sur eller irriteret på den og det skal på ingen måde gå ud over den!! selvfølgelig gør den ikke det for at pisse dig af!! hvordan kan du tro det om din hest??? desuden er de slet ikke så kloge at de på nogen måde kan tænke/gøre sådan!!!

• #2   8. jul 2009 Ja, min. Jeg har gået og ventet på at min skulle komme i brunst og det er hun bare ikke, så nu er hun kommet på medicin som hun skal have i morgen med, så går der 5 dage før jeg kan se om hun kommer i brunst og hvis hun lader hingsten komme på...ja så skal jeg vente for at for konstateret om hun er ifol og hvis ikke....ja, så kommer hun jo ikke ifol i år...håber bare så meget at det lykkes her første gang.

• #3   8. jul 2009 jaaa, jeg er træt af at der er araber i min pony x(

• #4   8. jul 2009 Så må man håbe det lykes denne gang ;D .
    held og lykke hah smiley

• #5   8. jul 2009 Anja:

Man har da ret til at blive irriteret over sin hest, men det betyder da på ingen måde at det kommer til at gå ud over den, hvorfor dog det? når man bliver irriteret på andre folk, behøver det jo ikke betyde at man gør noget fysisk over for personen, man er bare ganske almindelig irriteret, som vi mennesker nu nogen gange bliver.

Tror ikke teksten skal læses som negativt indslag.

• #6   8. jul 2009 Anja ;D »Savner en hest at ride« .
    selvfølgelig er jeg ikke sur på hende og jeg ved godt hun jo bare gjorde det fordi hendes natur sagde hende at ham ville hun ikke lade bestige
    så slaaaap af.. men jeg har ret til at være sur over at jeg nu har spildt 3000 kr på opstaldning og har mistet en måneds træning
    det jeg skrev var mere for sjov - fat ironien smiley

Berit J
    held og lykke med det smiley

TeamRORK•Trine&Maracash•
    haha sjov ting at være irriteret over - arabere er jo SKØNNE!!!!! ;D

Maria B
    tusind tak smiley

• #7   8. jul 2009 Cecilie Gram (: ‹3
    taaak og held og lykke til dig også

»TILLER . og Berit J
    tak for støtten smiley

• #8   8. jul 2009 Hvis hun ikke vil lade dem komme på hvorfor så tvinge hende?
    Jeg var også pænt træt af min pony.. Hun kom til SJÆLLAND for at blive bedækket selvom jeg ikke havde penge til bro osv. Hun viste tegn på brunst da hun tog afsted, men efter at have kørt hele turen til sjællad i samme trailer som en hingst bestemte hun sig til ikke at komme i brunst alligevel... Så blev hingsten dagligt trukket til og hun ville stadig ikk være med.. Da hun havde gået 30 dage begyndte vi at overveje brunstsprøjte, men så lukkede hingsteholder hingsten og hoppen på fold sammen og så ville hun pludselig gerne komme i brunst og lade ham komme på.. Møgirriterende, men nu er hun testet ved hingsten og skulle gerne være drægtig, så hun kommer hjem i næsten weekend...

• #9   8. jul 2009 Chirar&suz
    Også held og lykke med din hoppe. Krydser fingre for at hun vil have den anden hingst.

• #10   8. jul 2009 Cawani - Imod VIP ordning .
    vi tvinger hende jo netop ikke!!!
    hun får en ny hingst

og hun har aldrig før ikke ville lade en hoppe op på hende!!!!
    hun er verdens mest liderlige dyr i verden
    hun har haft masser af vallaker oppe på sig og endda nogle enkelte hopper.. hun kan få alle vallaker oppe at ringe fordi hun presser dem på meget

Berit J
    tusind tak smiley

• #11   8. jul 2009 hvir du render og er irriteret og indebrændt så næste gang du skal til din hest kan den mærke det lige med det samme og du vil have kortere lunte en normalt og blive mere sur/agressiv over ting den gør som ikke passer dig og på den måde kommer det til at gå ud over din hest!!
    hvis man ikke kan finde ud af at slappe af og være rolig når du er hos din hest får man intet ud af det..

tror der er mange ryttere der ikke tænker over dette!

• #12   8. jul 2009 Anja ;D »Savner en hest at ride« .
    hvis jeg er irriteret (hvilket jeg næsten aldrig er når jeg er sammen med hende)
    så skal jeg slet ikke ride eller træne hende.. for hun mærker det inden jeg overhoved er i nærheden og hun bliver mega sur og irriteret også og man kan slet ikke ride hende

det som du fortæller er begynder info.. som alle burde vide
    jeg ved det i hvert fald og alle som har bare en smule fælsom hest ved det

• #13   8. jul 2009 Haha.. Så er det skisme også træls, hvis hun plejer at være sådan :o)
    Men ihf. held og lykke.. Jeg krydser fingre for jer.. Er det første føl?

• #14   8. jul 2009 Trine - Snart med Cairn Terrier smiley !
    haha det plejer min også at gøre hvis de er for små smiley

• #15   8. jul 2009 haha det håber jeg også
    får min hoppes forrige brunstgange har været umulige.. hun har bare været et mararidt og kunne ikke tænke på andet end at blive bedækket smiley

Kommentér på:
ny hingst.. træls

Annonce