{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Hestehvisker omkring Thisted?? {{forumTopicSubject}}

Ja, kender I nogle hestehviskere omkring Thisted?? Hvad tror I ca, det vil koste at få en til at se på Casel? For nu har både min far og jeg givet op.. Han kommer i tilridning d. 1 september, men vil helst kunne løse det selv.. Og måske kunne en hestehvisker fortælle, hvorfor han bliver sådan, når man sætter sig op..
Frydenhøj smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestehvisker omkring Thisted??
  • #1   20. aug 2005 Nej desværre

• #2   20. aug 2005 Hejsa..
    ja jeg kender en hestehvisker bor ved thisted.. han er os beslagsmed.. han ordner mine heste.. han er rigtig god til heste.. han hedder Thomas Simonsen..hans nummer er 40512240 eller 23640368.
    prøv og ring til ham, og snak med ham om dit problem..
    knus Mia

• #3   20. aug 2005 Jamen... Uha det kommer til at blive langt det her smiley
    Han er virkelig sød når han går rundt i longen.. Som en gammel hest på 20. Sådan er han også i træktov, på fold og staldgangen.. Han har virkelig skønne gangarter, altså en drømmehest lige indtil vi sætter foden i stigbøljen..
    Så spænder han total op og bliver virkelig bange.. Men så når man har sat sig, så slapper han af.. Men nogen gange fortsætter det hele timen, hvor han pludselig smækker halen mellem benene, og jorder frem. Det er med både min berider, far og mig selv.. Galop har vi fuldstændig opgivet, det er simpelhen for livsfarligt.. (derfor han skal i tilridning IGEN)..
    Da jeg prøvede ham ved forhandleren, var han et lam.. Han havde ellers kun haft rytter på i 2 uger der.. Selv galop var perfekt.. De første uger på rideskolen, var han også et lam, men så pludselig begyndte han med det..
    Og nu er jeg træt af, at jeg skal have en så ustabil hest.. Vi har prøvet alt:dyrlæge, massage og ny sadel.. Sågar en måneds pause.. Intet hjælper og jeg bliver mere og mere ræd smiley

• #4   20. aug 2005 Mia --> Mange tak..

• #5   20. aug 2005 Hej Liselotte...

Det lyder ret voldsomt.. kan godt forstå at i næsten er ved og give op... det lyder som om han har haft en dårligt oplevelse lige pludselig med det med at blive redet på...
    men prøv og ring til ham simonsen.. han er virkelig god til heste.. Dinah jeg har, havde vi lige købt og efter 1 uge ville vi ha beskåret hendes hove,og hun var fuldstændig vild da han startede. meget bange og alt muligt. han kunne fortælle at tidligere ejer har været meget hård ved hende og skubbet, slået og pisket hende med snore... der gik 15 min. så havde han fået beroliget hende så meget, så hun næsten lå på siden, det var virkelig en oplevelse og se på... det så ret hårdt ud, da han arbejde på det, men det virkede,og han gav os nogle fif, til en anden gang.. og jeg havde ikke sagt han skulle bruge hans viden som hestehvisker med hende, det gør han af sig selv.... ham vil jeg hvert fald bruge for eftertiden..
    knus Mia

• #6   20. aug 2005 B6 C--> Det er meget træls, ikke at vide, hvad der er i ens hest...
    Og det kan nemt være at der er de to racer i ham.. Kan kun se araberen.. Hans ryg er ikke kun lige, den er også "lang", men han har et enormt rygsving..
    Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre mere.. Min berider siger, at jeg gør alt rigtig.. Passer virkelig på ikke at gøre ham bange osv.. Men nu kan det bare snart være nok.. Har stået på siden marts.. smiley

• #7   20. aug 2005 Mia---> Endnu en gang tak.. Får far til at ringe hurtigst muligt.. smiley

• #8   20. aug 2005 Melleh >> Hestehviskeren fra Thisted kommer ud og ser på vores hest.. Det er godt nok frusterende, at man ikke ved, hvad der er galt!!! Jeg er også bange for min Casel nu.. smiley
    Men hvad gør I?

• #9   20. aug 2005 ellers tove og bjarne elgård fra blk rideklub kan måske hjælpe med tilridning.. de laver meget med horsemanship så hvis det har med tilliden at gøre kan de nok hjælpe ;).. har selv været staldhjælper der for 2 år tilbage

Kommentér på:
Hestehvisker omkring Thisted??

Annonce