{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg virkelig dyrmishander?
  • #1   27. aug 2005 NEj vel, det tænkte jeg nok!

    God nat og sov godt!


  • #2   27. aug 2005 Næ, jeg kan da ikke se hvad det skal have med mishandling at gøre. Det kommer jo an på om man kan ride sin hest uden unødvendig magt. Man kan sagtens være strid ved sin hest selv om man rider med et blødt bid. Efter min mening er det lige meget hvad du rider med hvis bare man rider derefter. Altså hvis det feks er kandar så skal man trods alt ikke sidde og hive i stangen etc. Jeg synes det er fint med to tøjler (hvis man kan ride med det). Meningen med det er jo at ride på den bløde tøjle og kun lige have kontakt med den hårde.

  • #3   27. aug 2005 Z28TA : Ja ikk! Godt så er det ikke kun mig der står tilbage og er fuldstændig uforstående!

  • #4   27. aug 2005 Det er ikke HVAD man bruger der gør nogen til "mishandlere", det er HVORDAN man bruger det.

  • #5   27. aug 2005 Ja... men dette bid har gjordt at jeg kan ride ham med vægten og for helt løse tøjler! Det er som at ride to forskellige hest når han har det bid på end et normalt!

  • #6   27. aug 2005 Tak louise smiley JEg håber også på han kan kåres til næste år! Det kunne være lidt sejt smiley

  • #7   27. aug 2005 Hvis man kan finde ud af at bruge det er det ikke mishandling

  • #8   27. aug 2005 Der ligger jo mere bag det, Sirid, og det ved du også godt! For at de andre ikke skal føle sig snydt, sætter jeg lige et link ind - og læs så lige alle svarene!

    http://www.heste-nettet.dk/forum/14/94270/94270/


  • #9   27. aug 2005 forvirrende inlæg, men bryder mig bestemt ik om shetlænderen!

  • #10   27. aug 2005 hmm jeg syntes altså heller ikk lige om de der billeder... især ikk den shetlænder med det snore noget..

    men jah det er jo ikk dit problem hva dine venner går og fortager sig smiley

    jeg rider også med et 3 rings bid når jeg springer men dog i den første ring og men KUN en tøjle....

    hmm jeg kender andre der også rider med sådan et bid i dressur og der syntes jeg bare ikk det høre til men folk har hver sin mening....

    men stort set alle heste kan rides men et alm. bid hvis man bare "lære" dem og gå med det...

    vi havde en gang en nordbakke ude på vores ride klub og med dens ejer red den altid med en en pelham..
    og den blev bare stærker og stærker for hver dag der gik og til sidst solgte hun den, og den nye rytter startet men og ligge et alm bid på den og red den for sædet og den blev faktisk ret normal i sin mund igen hehe smiley


  • #11   27. aug 2005 tja jeg syntes bare at det ser rigtig hyggeligt ud og det kan jo også være nogle dårlige øjeblikke de er taget i nogle af dem for jeg syntes da at sirid rider sin hest pænt!

  • #12   27. aug 2005 nej du er ikke. og det har jeg også skrevet inde i det indlæg (jeg er jo kirstine nielsen selvfølgelig )

  • #13   27. aug 2005 Jeg ser ikke det store problem med dig og dit bid. Men nu er det jo heller ikke dig der får de fleste hug i den tråd. Og ærligt talt. Den pige på shetlænderen havde aldrig nogen sinde fået lov til at komme så meget som i nærheden af mine heste. Kan hun ikke holde en lille pony uden alt det udstyr burde hun tage sine fødder ud af bøjlerne og sætte dem på jorden.

  • #14   27. aug 2005 Der er bare en ting jeg ikke forstår!

    Hvorfor er de værre at ride med to tøjler og ikke en?


  • #15   27. aug 2005 jeg har slet ikk noget imod at d rider med to tøjler hvis det er sådan d syntes er bedst men jeg dur bare ikke til og ride med to tøjler

Kommentér på:
Er jeg virkelig dyrmishander?

Annonce