Nogen som er gode til tysk ? {{forumTopicSubject}}
skal skrive et tysk kærlighedsbrev :
Kære Martinna
jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde, ville bar ønske du var her hos mig.
Jeg ved ikke hvorfor men har aldrig følt så meget for nogen som jeg gør for dig.
Føler så meget for dig, at jeg ikke kan sove om natten. Kan godt være du syntes det er mærkeligt det jeg sidder og skriver, men når jeg ser dig , glemmer jeg alt omkring mig . Og jeg ser kun dig for mine øjne. Nogen gange kan det bare sige klik og jeg kan bare side alene med lukkede øjne og tænke på dig. Håber vi en dag kan være sammen, for glemmer aldrig at vi kyssede. Du er utrolig dejlig , kan kun tænke godt om dig ! Du betyder allerede meget for mig . Håber aldrig du glemmer mig og den dejlige aften vi havde sammen, jeg glemmer i hvert fald aldrig dig ! Kys din jörg ,
her er det på dansk , ,
sep 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 241 Svar: 2.190
feb 2005
Følger: 87 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 44 Svar: 211
feb 2004
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 693
det er det jeg kan.. hehe
feb 2005
jun 2005
Følger: 118 Følgere: 117 Heste: 4 Emner: 44 Svar: 143
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 431 Svar: 2.577
jan 2005
jeg ved ikke helt hvor jeg skal begynde, ville bar ønske du var her hos mig.
Jeg ved ikke hvorfor men har aldrig følt så meget for nogen som jeg gør for dig.
Føler så meget for dig, at jeg ikke kan sove om natten. Kan godt være du syntes det er mærkeligt det jeg sidder og skriver, men når jeg ser dig , glemmer jeg alt omkring mig . Og jeg ser kun dig for mine øjne. Nogen gange kan det bare sige klik og jeg kan bare side alene med lukkede øjne og tænke på dig. Håber vi en dag kan være sammen, for glemmer aldrig at vi kyssede. Du er utrolig dejlig , kan kun tænke godt om dig ! Du betyder allerede meget for mig . Håber aldrig du glemmer mig og den dejlige aften vi havde sammen, jeg glemmer i hvert fald aldrig dig ! Kys din jörg ,
oversat til tysk:
Liebe martina.
Ich weiss nicht ganz wo ich anfangen soll, ich wünschte nur du wärst hier bei mier.
Ich weiss nicht warum aber ich habe noch nie so viele gefüle für jemanden gehabt wie für dich.
Ich füle so viel für dich, dass ich nachts nicht schlafen kann.
Kann sein das du es merkwürdig findest was ich hier sitze und schreibe, aber wenn ich dic sehe, vergesse ich alles um mich herum.
Und ich sehe nur dich vor meinen augen.
Manchmall kann es einfach klik sagen und ichn kann mitgeschlossenen augen sitzen und an dich denken. Ich hoffe dass wier einen tank zusammen sein können, weil ich vergesse nie als wier uns küssten. Du bist unglaublich schön,
Ich kann nur gutes an dich denken !
Du bedeutest shcon viel für mich. Ich hoffe du vergisst mich nie und den schönen abend den wier gemeinsam hatten, ich vergesse dich jedenfalls nie ! Kuss von dein Jörg ,
jan 2005
feb 2005
jan 2005
Nogen som er gode til tysk ?