{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilkørsel af hest ..
  • #1   26. jul 2009 mine bliver først tilkørt som 3 års.. Bliver kørt mellem 3 og 7 km. 2-3 gange om ugen..

  • #2   26. jul 2009 Jeg ville give den lidt voksetid. Det er rimelig tidligt den er tilkørt og selvom det en kraftig race skader det ikk at lade den vokse lidt. (:

    Og når den er er blevet de 3 år, vill jeg begynde med 2 gange om ugen af 3 km. og stille og rolig udvide km. og antal gange.


  • #3   11. aug 2009 Hvis jeg var dig ville jeg køre den en gang om ugen.
    Med en meget let vogn og kun 15-30 min, sådan så den bliver ved med at blive holdt igang. Der sker ikke noget ved det.

    Min hoppe blev tilkørt som ca 2 års og kørt meget sjældent til hun var 3, derefter har jeg brugt hende til ponytrav. Hun har aldrig taget skade og er i dag 11 år og bliver brugt til kørestævner som hun klare utroligt godt.

    Jeg har en 1 års og hende skal jeg tilkøre til næste år. Så får hun så et år, hvor jeg køre hende en gang imellem, igen med en utrolig let vogn for ikke at presse hendes krop for meget. Når hun så er færdig udvokset, begynder jeg at træne hende noget mere. Hun skal dog først begynde at køre stævner som 4 års, både fordi foreninge siger det, men også fordi hun virkelig skal være klar til det, for ikke at knække hende.


  • #4   11. aug 2009 takker smiley

Kommentér på:
Tilkørsel af hest ..

Annonce