{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TEAM CABE - RINGSTED???
  • #1   3. nov 2011 Jeg går på Team cabe smiley 2 gange om ugen smiley

• Sarah R
    Sarah R Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #2   17. jun 2013 Kan bestemt ikke anbefale stedet. Først nu har vi fået besked om at der ikke bliver nogen ridelejr den uge min bonusdatter er tilmeldt, vi tilmeldte hende allerede tilbage i slut januar. Vi modtog aldrig så meget som en bekræftelse på at de havde modtaget vores tilmelding, men lod os hænge i 5 måneder uden at give lyd fra sig. Jeg har så den sidste måned ringet flere gange til dem for at få svar og ærligt talt fordi jeg var bekymret for om det var fusk. Gang på gang fik jeg intet svar fra dem og blev bedt om at sende mails, sendte så mails, disse blev bare ALDRIG besvaret. Den sidste samtale jeg havde var så med Michael, aldrig har jeg talt med så ubehøvlet et menneske, han sagde mere eller mindre at han var ligeglad, havde andet at lave og at det da ikke var for sent at få pengene tilbage... Absolut INGEN service og en attitude der gjore at jeg under ingen omstændigheder vil sende min bonusdatter på den ridelejr da det var ganske tydeligt i telefonen at det bestemt ikke var noget de brugte energi på. Hun har været afsted på andre ridelejre 3 gange før, aldrig har vi oplevet at man ikke fik bekræftiget sin tilmelding osv. Min bonusdatters veninde var også tilmeldt og de har haft de samme problemer og fået samme dårlige undskyldninger fra stedet, så vi er IKKE et engangstilfælde.
    Heldigvis har vi fundet et andet sted hvor min bonusdatter og hendes veninde stadig kan nå at komme afsted sammen, til trods vi først nu får besked om det ikke bliver til noget i uge 29 på Team Cabe.

• #3   17. jun 2013 Jeg har kun været til show der.. og hingste dag.

Kommentér på:
TEAM CABE - RINGSTED???

Annonce