{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Er FULDSTAENDIG nede :( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har i et halvt aar sparet sammen til denne traeningstur til Tyskland ved Bo Krisstoffersen. Og endelig kommer vi taet paa. Gaet hvad der sker dagen foer vi tager afsted? Ponyen er halt, og er haevet ved koden. Vi vaelger sqq at se hvorn det ser ud inden vi koere. Tidligt naeste morgen ser det bedre ud, haevelsen er faldt saa vi koere nedaf. Jeg ankommer derned og det er bare et fedt sted. Jeg fortaeller Bo om hvad der er sket og vi aftaler at faa hans dyrlage til at kigge paa det. Hun var her saa i dag, hun haltede slet ikke saa meget idag, men vi ville tjekke hvad det er. Saa der bliver taget Ultralyd noget og det viser sig at vaere et eller andet, jeg fattede ikke helt hvad hun sagde for var HELT nede da hun sagde der var noget. Men det betyder ihvertfald hun skal ha 6-7 ugers ro. Er FULDSTAENDIG nede over det, hun var LIGE begyndt at vaere virkelig god og skulle ride vores foerste MA hvis det gik godt hernede i Middelfart, men det kan jeg droppe alt om nu :s Men hun bliver heldigvis god igen smiley . Det skulle havde vaeret en super 14 dage lang traeningslejer som jeg havde glaedet mig til, men nu staar jeg bare med en halt hest i Tyskland smiley
Saa dyrlaegen vil behandle hende hernede, saa vi bliver ugen ud og saa har jeg faet lov at ride paa andre heste hernede, saa haaber og tror det bliver en god nok uge, men slet ikke som jeg havde regnet med :s

Skulle bare lige ud med det :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er FULDSTAENDIG nede :(
Kommentér på:
Er FULDSTAENDIG nede :(

Annonce