Er FULDSTAENDIG nede :( {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har i et halvt aar sparet sammen til denne traeningstur til Tyskland ved Bo Krisstoffersen. Og endelig kommer vi taet paa. Gaet hvad der sker dagen foer vi tager afsted? Ponyen er halt, og er haevet ved koden. Vi vaelger sqq at se hvorn det ser ud inden vi koere. Tidligt naeste morgen ser det bedre ud, haevelsen er faldt saa vi koere nedaf. Jeg ankommer derned og det er bare et fedt sted. Jeg fortaeller Bo om hvad der er sket og vi aftaler at faa hans dyrlage til at kigge paa det. Hun var her saa i dag, hun haltede slet ikke saa meget idag, men vi ville tjekke hvad det er. Saa der bliver taget Ultralyd noget og det viser sig at vaere et eller andet, jeg fattede ikke helt hvad hun sagde for var HELT nede da hun sagde der var noget. Men det betyder ihvertfald hun skal ha 6-7 ugers ro. Er FULDSTAENDIG nede over det, hun var LIGE begyndt at vaere virkelig god og skulle ride vores foerste MA hvis det gik godt hernede i Middelfart, men det kan jeg droppe alt om nu :s Men hun bliver heldigvis god igen
. Det skulle havde vaeret en super 14 dage lang traeningslejer som jeg havde glaedet mig til, men nu staar jeg bare med en halt hest i Tyskland
Saa dyrlaegen vil behandle hende hernede, saa vi bliver ugen ud og saa har jeg faet lov at ride paa andre heste hernede, saa haaber og tror det bliver en god nok uge, men slet ikke som jeg havde regnet med :s
Skulle bare lige ud med det :S
mar 2006
Følger: 175 Følgere: 163 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 710
Håber du får en god uge hos Bo alligevel.
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Men se positivt på det, din pony bliver rask, og du får en masse erfarring ved at ride på andre ponyer
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
men se positivt på det, den er frisk igen om 2 måneders tid..
Jeg har ikke redet på min hest siden slutningen af januar.... og der var hun ellers også på TOPPEN og vi havde været til vores første C stævne i springning osv... men sådan skulle det ikke være
så det er over et halvt år jeg ikke har redet min egen hest...
plus der går stadig nogle måneder før jeg kan mærke min elskede hest under mig igen....
så to måneder er ingen ting
apr 2005
Følger: 113 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 341 Svar: 2.269
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
Er FULDSTAENDIG nede :(