{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Frieserkåring/billeder af Yke efterlys {{forumTopicSubject}}

Frieser kåring billeder af Yke efterlyses....
D. 12/9-05 Nu er vi hjemvendt fra kåring*S*

Det gik SUPER godt der ovre, lige som jeg håbet, måske lidt mere.. Det vil sige at Yke opførte sig rigtig godt(dog viste han lige, at han var hingst, da en eller anden tækkede sin hingst tæt bag ved ham, så kastede han med forbenene og brølede "gg") Da han blev vist frem, viste han sig desværre ikke så godt,,han løber til tider pænere på folden** Men han var sød.
Han blev ikke kåret Ster, hvilket jeg bestemt heller ikke havde forventede, da jeg jo ikke har trænet med ham overhoved.
Men Dommeren kaldte mig ind, og fortalte mig at det var en lækker hingst, godt bygget og med en fantastisk udstråling, men at de desværre ikke kunne kåre ham Ster, da han var noget ustabil i gangarterne, og havde en lidt for hængene "fedt" nakke...*SS*
Det er s... for fedt at få afvinde, når man ikke har gjort noget andet ind at vaske ham, Det ville jo være trist at få afvinde, at han var dårligt sat sammen eller noget andet galt ,som jeg ikke kan træne på, så som for stejl skulder, snabel ben eller 3 delt hest som nogle andre fik afvinde osv...
Så når jeg engang kommer seriøst i gang med ham og får redet ham/trænet ham, ja måske hvem ved..

Men Men Men Jeg Har ikke nogle billeder af ham ud over 2 hvor jeg går med ham uden foran hallen så hvis der er nogle som har taget nogle billeder af ham Ville jeg MEGET gerne se dem evnt. have dem??
Han havde nr. 155 og blev fremvist om Lørdagen.

i kan også sende dem til min mail: pernille_nilsson@tdcadsl.dk

Mvh Pernille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frieserkåring/billeder af Yke efterlys
Kommentér på:
Frieserkåring/billeder af Yke efterlys

Annonce