{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Lugter ud af munden {{forumTopicSubject}}

Måske det bare er mig, men jeg synes min hest er begyndt at lugte ud af munden. Spørg mig ikke hvad hun lugter af, hun lugter bare. Dårligt, eller sådan stærkt. Hun havde tandlæge i april og han var da bestemt ikke glad for at se hendes tænder. Hun har nemlig adlrig fået ordnet tænder før jeg købte hende som 8 årig. Hun havde rigtig slemme tandspiser og skæv bid. Men han tog det han kunne og sagde at hun inden slutningen af 2009 skulle ud på dyrehospitalet og have orndet sine tænder i bedøvelse. Det er jeg så stadig ved at skrabe penge sammen til.

Hun går fint med bid og det virker slet ikke til at genere hende. Hun spiser fint og savler ikke. Men jeg synes virkelig hun lugter. Har aldrig oplevet en hest lugte sådan ud af munden. Hvad kan det være ?

Har andre oplevet det ?

og er det normalt at et sweet irion bid giver orange farver når hesten har det i munden. Nogle gange skummer hun Orange og er helt ornage om munden som om hun har fået en gulerod.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugter ud af munden
Kommentér på:
Lugter ud af munden

Annonce