{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Hvad er mit alternativ? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står i en lidt træls situation med min hoppe. Jeg kan ikke rigtig selv se hvordan jeg løser situationen.

Min hest og jeg passer ikke videre godt sammen ridemæssigt. Det har resulteret i at jeg ikke længere vil ride hende. Jeg har haft udlån i tankerne, men min mor vil ikke udlåne hende. Hun vil hellere have en part hvis det absolut skal være, men det vil jeg ikke i og med jeg vil have en bestemt type rytter, som er svær at finde. Undervisning er udelukket, da jeg igen ikke kan finde den type underviser jeg vil have. Træning synes jeg er en dårlig idé i og med det ikke er mig der kan ske at løse det, men en anden.

Hvad er mit alternativ? Skal den bare gå som foldhest?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er mit alternativ?
  • #1   9. aug 2009 Vil da lige tilføje at hesten ikke skal sælges. Hun venter meget muligt føl, og det er et føl jeg skal have og beholde. Desuden klinger vi OK fra jorden.

  • #4   9. aug 2009
    Hvis du ikke kan/vil noget af det du opridser så lad hende bare gå på fold. De hygger sig gevaldigt også kan man tage dem ind og strigle ind i mellem. Maja ville allerhelst gå og æde hele dagen lang hvis det stod til hende så stoppede jeg med at ride ved jeg også hun blev foldbums, sammen med de to andre hun går sammen med der heller ikke laver noget andet end at spise også blive motioneret med en gå tur i ny og næ.

    Prøv at få nogle ud til parter hvis det skal være, og se åben på det. Jeg kom fra en rideskole da jeg fik part på Maja. Fik part på hende af den grund at jeg kunne trække med hesten og omgås den uden hun stak af med mig - det havde de andre der havde kigget ikke kunne.
    Det med ridningen var ligemeget, det lærte jeg da jeg blev undervidst de første to måneder.


  • #5   9. aug 2009 Er nok enig med Sofie smiley

Kommentér på:
Hvad er mit alternativ?

Annonce