{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overgangsdækken - hvornår??
  • #1   9. aug 2009 overgangsdækken er fra september til november..
    vinterdækken fra december til februar
    overgangsdækken igen fra marts til og med april - eller hvornår det nu bliver varmt nok igen smiley

Det læste jeg på en dyrlæge hjemmeside smiley hehe ... det er i hvert fald godt at ta som udgangspunkt - og det passer sådan riiimelig godt smiley

• #2   9. aug 2009 mine får regndækken på nu her, og så får de overgangsdækken på midt i september smiley

• #3   9. aug 2009 Min får overgangs dækken på i setp/okt . og vinterdækken på sidst i okt , også et tykkere ´vinter dækken på i dec , og i feb, ned til alm vinter dækken , i marts til overgangs dækken , i maj regndækken/ dækken helt af

• #4   9. aug 2009 Cassie plejer at få på engang i oktober/november, kommer an på vejret..

• #5   9. aug 2009 Det afhænger virkelig meget af temperaturene, jeg kunne aldrig drømme om at smide et dækken på hestene, bare fordi der står september eller december i kalenderen nu !

- de for ikke regndækkener på, før der er koldt udenfor, og sådan er det også med skiftene til tykkerne dækkener.

Forige år, gik den ene med vinterdækken frem til midten af april, fordi der stadig var rigitgt, rigtigt koldt. Men jeg synes du skal se tiden an, du kan jo se på hesten når den begynder at sætte tykkere pels, så er det endten ind fra døgnfold eller på med regndækkenet smiley .

Kommentér på:
Overgangsdækken - hvornår??

Annonce