{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Hjælp jeg har fundet en nymfeparakit {{forumTopicSubject}}

I går aftes sad der pludselig en meget forkommen nymfeparakit i min ene lade. Jeg har selvfølgelig taget den til mig, midlertidigt, men har ingen af de nødvendige remedier til at holde fugl!! Jeg vil jo passe den godt indtil jeg finder den rigtige ejer - så...

ER DER NOGEN, I NÆRHEDEN AF HERLEV, BALLERUP, JYLLINGE ELLER GUNDSØMAGLE, DER HAR ET FUGLEBUR DE VIL LÅNE UD???

Hjælp hvis i kan - TAK!!!!!

Ring til mig på 40 93 92 04, eller skriv her.
... også meget gerne hvis det er dig der har mistet din Nymfeparakit

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp jeg har fundet en nymfeparakit
  • #1   16. jun 2004 heii hvor er du heldig var...hehe..
    jeg hade en på et halvt år han hed Body (lidt sjovn navn ikk) men han sagde hej smukke vær gang han så mig..hehe... og han kunne fløjte alle mulige sange.. og vær gang jeg fik en sms og d sagde bip bip, bip bip skynte han sig oz a sige bip bip, bip bip.... han var aldrig i bur, om natten sad han på min pude og sov og så ca kl. 05.30 begyndte han a sige lige som de der gammel dags væk ure RIGTIG HØJT, og hvis jeg ikk vågnede med d samme begyndte han a hakke mig i panden..... der var oz engang han blev syg, og ville ikk spise noget, jeg var så bange for han skulle dø, men så prøvede jeg a ligge noget blødt brød på min tunge og så spiste han igen...hehe... lidt klamt, men sådan blev han tit fodret.. der var oz nogle gange han kom ud på vores spise bord når vi sad og spiste aftens mad, der gik han fra talerken til talerken....han var bare dejlig....hehe.... han fløj oz engang ud a et vindue, der kaldte jeg bare på ham og fløjtede lidt så kom han....hehe...... men så nytårs aften i år, fik jeg mange gåster som skulle være inde på mit LILLE værelse, så jeg sys d var synd for ham a han skulle stå der inde, så jeg satte ham ud i garagen sammen me min fars fugle, men så næste dag jeg kom der ud, havde han kun et ben....snøft... der havde været en kat der inde... så body blev aflivet....snøft....hulk.....

Kommentér på:
Hjælp jeg har fundet en nymfeparakit

Annonce