{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Engelsk stil hjælp med rettelse {{forumTopicSubject}}

Opgave 2

What difficulties are young performers like Charlotte facing?

I think that Young performers had a hard and busy time. They must have time for School, homework, friends, the training and maybe a little time for theme self. They are often under pressure from other people who wanted to learn them a lot of new stof all the time. They had maybe no time for holiday and they are often tired because they go late to bed when they had practised singing or what they must do they had the homework for school. If they had some free time they must practise and they had always something to do.


Do you think she’s too young to be a professional singer?

No I didn’t think that she´s too young. If she are good enough and she had has a good voice I thinke the age is not important. The important thing is that she is not under pressure and that it is her own choice when she said that she wanted too be a professional singer. Of course she must first know what ( det indebærer og hvilke krav der bliver stillet til hende). But if she knows that and think that it is okay for her, she can do it. Its also important that theire parents support them so they didn’t use there money for unnecessary things because they are too young too stir it.

What do you think of the idea of teen stars?

I think it is a great idea. There are many teenagers who have a perfect voice and it is stupid when they couldn’t use it because they are too young. It would bee great if there would bee a opera house just for kids. A place were kids could come and sing together and just bee together with someone who had the same interest.


nogen der gider hjælpe med at rette det igennem??

er ikke god til engelsk selv.

som tak får i en udfordring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk stil hjælp med rettelse
  • #1   16. sep 2005 Der hvor der står: No I didn't that she´s to young.. Der vill ejeg nok have skrevet don't istedet for didn't. ?

    Det indærer og hvilke krav der blivet stillet til hende:
    it involved and which krav that is being thought of her.
    tror jeg nok man kan sige smiley


  • #2   16. sep 2005 Krav kan jeg ikke lige huske hvad hedder på engelsk smiley

  • #3   16. sep 2005 Jeg har bare lige læst det hurtigt igennem, men jeg lagde mærke til du skifter tit mellem at skrive i datid og i nutid. Plus der er nogle sætninger der lyder lidt direkte oversat fra dansk.
    Jeg faldt lige over et par stavefejl...
    Linie 3 "theme self" - "themselfs"
    Linie 11 "too" - "to"
    Linie 13 "theire" - "their"
    Linie 14 "there" - "their"
    Linie 17 "bee" - "be"

    Hilsen en der har boet i både USA og Canada smiley


  • #4   16. sep 2005 Ja, der er en del direkte dansk-engelsk oversættelse, og også nogle fejl.
    Dem som Z28TA nævner, og så også lidt flere.
    "too young too stir it"..
    Too young to control it vil være mere korrekt..
    Og så mener jeg bestemt også at "theme self" heller ikke staves "themselfs" men derimod "themselves"
    "Of course, at first she needs to know what it consists of, and what is to be demanded of her", kunne være en "løsning" på den tekst der står på dansk..

    (Ingen garantier stillet, hehe. det var i 89 jeg gik ud af folkeskolen)..

    Det var sådan lige hvad jeg faldt mest over..
    Mvh. Michael


  • #5   17. sep 2005 ok mange tak smiley

Kommentér på:
Engelsk stil hjælp med rettelse

Annonce